Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigJeg er også veldig varm om dagen. Har alltid vært en frysepinne tidligere, så det er ganske uvant. Sover såvidt med laken over meg og vifte, og dører og vinduer må opp med en gang jeg kommer hjem. Setter så vanvittig pris på at det begynner å bli litt kaldere ute nå, sånn at det går an å overleve for oss også![]()

Det er jo forsåvidt sant, penger spart!Samme her. Er egentlig litt glad for det, da ingen av jakkene mine passer og jeg ikke vil kjøpe ny når det kun er 2 måneder igjen. Foreløpig er det heldigvis alt for varmt å bruke jakke ute
Og når jeg er inne så må verandadøren være åpen, hvis ikke koker jeg. Litt slitsomt å være så varm siden jeg blir så slapp av det :/
Uff, det kan jeg tenke meg! Har tenkt på det til neste gang, at jeg skal hvert fall prøve å få det til så jeg slipper å gå høygravid i juni/juli/august - det orker jeg ikke!Helt enig
Forrige gang jeg gikk gravid, så var jeg høygravid sommeren 2014. Da var det jo monstervarmtHoldt på å krepere
![]()
Gi han et elektrisk varmeteppe i pappa-to-be-gaveSkikkelig varm, alt er åpent og samboer fryser
Klager på at det er for kaldt på rommet, får ikke varmet opp dyna ordentlig en gang.. Jeg synes han er varm som en ovn!
Har alltid vært veldig varm egentlig, men dette her er jo helet håpløst!

Merker at det går litt opp og ned her også, dessverre mest på den varme sidenJeg har perioder på natten jeg bokstavligtalt holder på å renne vekk men ellers av tiden er det ganske normalt
Med nr 1 holdt jeg på å kovne konstant.
Har han prøvd sånne Sov-i-ro-ørepropper?Jeg er sånn på natta! Må helst ha vinduet mye åpent, men samboer er var for lyder som biltrafikk, så han lukker det til. Frustrerende!
Hvis vi noen gang skal prøve på nr 3 (jeg vil, men mannen mener det holder med 2), så skal jeg prøve å time det til at jeg blir gravid rundt juli/august. Da har forhåpentligvis kvalmen gitt seg til jul, og jeg slipper å gå gravid på den varmeste årstidenUff, det kan jeg tenke meg! Har tenkt på det til neste gang, at jeg skal hvert fall prøve å få det til så jeg slipper å gå høygravid i juni/juli/august - det orker jeg ikke!![]()
Gi han et elektrisk varmeteppe i pappa-to-be-gave![]()

Nå er det så dumt at vi har et vifteanlegg i huset, med utblås og insug noen meter rett over soveromsvinduet, så det er et konstant sus/brummande derfra. Selv bryr jeg meg ikke, men samboer er en som må tape over en digital klokke for å ikke irritere seg over lyset, og en tikkende klokke hadde blitt nedsparka på 10 min.Her er det heldigvis jeg som har kontrollen over soveromsvinduet, mannen sovner med en gang han legger seg uansett. Så han rekker liksom ikke å begynne å fryse
Vi får invistere i elektrisk varmepledd til mennene![]()
Haha samme her! Er så sykt varm! Svetter hele tiden! Husker de første månedene av graviditeten, da frøys jeg konstant![]()
Såpass ja, hahaNå er det så dumt at vi har et vifteanlegg i huset, med utblås og insug noen meter rett over soveromsvinduet, så det er et konstant sus/brummande derfra. Selv bryr jeg meg ikke, men samboer er en som må tape over en digital klokke for å ikke irritere seg over lyset, og en tikkende klokke hadde blitt nedsparka på 10 min.
Bekksvart og helt stille skal det være. Så når storebror hadde kommet sov han i kjelleren![]()
Jepp, men dem finner alltid veien ut i løpet av nattaHar han prøvd sånne Sov-i-ro-ørepropper?![]()
Det blir det nok, jaJepp, men dem finner alltid veien ut i løpet av nattaHan har vært sånn siden han var liten, så skal bli spennende med baby i hus!