Var det ikke det du gruet deg til?Jeg var på jobb. Og så hos gynekolog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det ikke det du gruet deg til?Jeg var på jobb. Og så hos gynekolog
Er du gått nå?Nei, nå MÅ jeg i dusjen
FlinkaHar scora voksenpoeng i dag: hjemmelaga kjøttsaus![]()
Det samme som i hele dag, og hele går, The 100Hva så du på da?
Da må du skravle i vei på kort tidJa hvorfor kunne det ikke være at jeg plutselig ville ha plassen min tilbake?![]()
Sakte men sikkert, kanskje litt for sakteNærmer deg nå
Åh så deilig daTil barcelona![]()
Uff. God bedring!Da har jeg også blitt forkjølt. Satser på at det går fort over
![]()
God dusj til degNei, nå MÅ jeg i dusjen
Du er for travel ,)Ja hvorfor kunne det ikke være at jeg plutselig ville ha plassen min tilbake?![]()
Godt det daJoda han hylte hele veien men sov og spiste under barseltreffet. Var koselig det
![]()
Mmmm, det er godt detHar scora voksenpoeng i dag: hjemmelaga kjøttsaus![]()
Synes det høres veldig merkelig ut når han virker så utryggNei jeg går ikke lenger enn til pauserommet om de vil prøve litt uten oss. De mener det vil være lettere uten oss der mens da vi ikke har vært til stede så gråter han og de ender med å ringe etter oss. Var og spiste lunch idag da han sov og når vi kom tilbake gråt han skikkelige krokodilletårer. De hadde tenkt å gi han litt tid til før de evt ringte men gikk skikkelig vondt av han
Jo. Angst. Stod utenfor å venta på å bli kalt inn. Vurderte å bare gå.Var det ikke det du gruet deg til?
God bedringDa har jeg også blitt forkjølt. Satser på at det går fort over
![]()
Det må da dere få viteJa mammahjertet mitt kjenner veldig på det. I tillegg er hun som er primær for han i bhg sykemeldt forsto jeg så vet ikke helt hvem vi skal forholde oss til.
Satser på det blir det ogsåSå gøy, høres kjekt ut:-D
Tusen takk, søtaUffda god bedring!![]()
Ja er kanskje detSakte men sikkert, kanskje litt for sakte![]()
Mhm blir bra detÅh så deilig da![]()