Nei, nå MÅ jeg i dusjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på jobb. Og så hos gynekologEr litt stille her i dag, hva bedriver dere tiden med?
Jeg sitter og ser The 100
Det vil jeg troVirket hvertfall som om han satte pris på det
Hva så du på da?Ble bare litt for spennende på idiotboksen....
Kunne hende jaKan jo hende Shadow ligger øverst![]()
Kan jo hende Shadow ligger øverst![]()
Ja hvorfor kunne det ikke være at jeg plutselig ville ha plassen min tilbake?Ha ha trenger vel ikke gjette så mye der
Nærmer deg nåBAre 400 igjen nå![]()
TrentGod ettermiddaghva har du gjort idag?
Vi skal til barcelonaFlink du er
Hvor skal du?
Til barcelonaHvor skal dere?
Joda han hylte hele veien men sov og spiste under barseltreffetHvordan gikk det?
Ja mammahjertet mitt kjenner veldig på det. I tillegg er hun som er primær for han i bhg sykemeldt forsto jeg så vet ikke helt hvem vi skal forholde oss til.Jeg får helt vondt av gutten deres![]()
Nei jeg går ikke lenger enn til pauserommet om de vil prøve litt uten oss. De mener det vil være lettere uten oss der mens da vi ikke har vært til stede så gråter han og de ender med å ringe etter oss. Var og spiste lunch idag da han sov og når vi kom tilbake gråt han skikkelige krokodilletårer. De hadde tenkt å gi han litt tid til før de evt ringte men gikk skikkelig vondt av hanHadde ikke gått fra han før de faktisk viser at de tar seg av han
Uffda god bedring!Eldsten kom hjem fra skolen og ble sendt rett i seng med et stort glass varm sjokomelk.
Da er en til her syk![]()
Er det håp?BAre 400 igjen nå![]()
Så braBegynner å bli bedre nå.
Satser på jobb i morgen![]()
Så gøy, høres kjekt ut:-DTil barcelona![]()
Ja. Bare så deilig å se hvor selvstendig og oppfinnsom hun kan være når hun ikke vet vi er kommetDet er helt fantastisk, pleier å titte litt selv før de ser meg.