Det hørtes behagelig ut. Hva ser/så du? Her har lillemor og jeg nettop spist litt lunch.Rolig morgennå ser jeg serie på sofaen
hva gjør dere ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes behagelig ut. Hva ser/så du? Her har lillemor og jeg nettop spist litt lunch.Rolig morgennå ser jeg serie på sofaen
hva gjør dere ?
Har 2 hylende unger i bilen på vei til barseltreff:-/Er litt stille her i dag, hva bedriver dere tiden med?
Jeg sitter og ser The 100
Uff da, håper det blir bedre når dere kommer fremHar 2 hylende unger i bilen på vei til barseltreff:-/
Håper også det. Foreløpig er lillebror verst og kommer nok til å hyle til vi kommer frem med mindre vi stopper. Nå vil han helst at vi går og vugger på han men litt vanskelig i bil:-/. Storebror er litt på og av. Ikke helt fornøyd med å bli satt i bilenUff da, håper det blir bedre når dere kommer frem
Ser på tv mens jeg venter på at klesvasken med en haug av babyklær skal bli ferdig ❤Rolig morgennå ser jeg serie på sofaen
hva gjør dere ?
Nettopp derfor viktig å bli frisk før du reiser på jobbIke si det, syk igjen har jeg hvertfall ikke tid til.
Her fått inn flere 100 sider med dokumenter jeg må komme meg gjennom
Er det langt å kjøre?Håper også det. Foreløpig er lillebror verst og kommer nok til å hyle til vi kommer frem med mindre vi stopper. Nå vil han helst at vi går og vugger på han men litt vanskelig i bil:-/. Storebror er litt på og av. Ikke helt fornøyd med å bli satt i bilen
Hvor skal du da?Fwrdig trent
Kort kom i posten så nå kan jeg bestille hotell
Er det, er bare at jeg har gledet meg til at denne uken skal komme lenge.Nettopp derfor viktig å bli frisk før du reiser på jobb![]()
Så koselig.Ser på tv mens jeg venter på at klesvasken med en haug av babyklær skal bli ferdig ❤
Jeg sov også var jeg nede på jobben med lunsj til mannen.Er litt stille her i dag, hva bedriver dere tiden med?
Jeg sitter og ser The 100
Er ikke ofte klesvask er gøy, men i ditt tilfelle...... Det er bare kosJeg sov også var jeg nede på jobben med lunsj til mannen.
Nå venter jeg derimot på klesvasken ❤
Får håpe du er frisk snart så du får hvert på jobbEr det, er bare at jeg har gledet meg til at denne uken skal komme lenge.
Kommer til å bli en spennende tid på jobb fremover
SøppeltvSå koselig.
Hva ser du på?
Mhm, nå er det som en evighet før vasken er ferdig og jeg kan tørke de ❤ må vente hele 20 min!Er ikke ofte klesvask er gøy, men i ditt tilfelle...... Det er bare kos
Det begynner å løsne nå så regner med å være tilbake i morgenFår håpe du er frisk snart så du får hvert på jobb![]()
Er ikke så mye spennende på TV på dagen, nei.Søppeltv
The millionaire matchmaker, var det som kom når jeg skrudde på tven
20 minutter går fortMhm, nå er det som en evighet før vasken er ferdig og jeg kan tørke de ❤ må vente hele 20 min!![]()