Sliten...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Min lille hjerteknuser er 16 dager i dag og jeg kjenner jeg er sliten. Det tar på å gjøre dette alene. Hun er verdens beste gave, men skulle gjerne hatt litt sammenhengende søvn:p Er lykkelig sliten, men sliten. Kjente bare jeg måtte få det ut:)

Min lille hjerteknuser er 16 dager i dag og jeg kjenner jeg er sliten. Det tar på å gjøre dette alene. Hun er verdens beste gave, men skulle gjerne hatt litt sammenhengende søvn:p Er lykkelig sliten, men sliten. Kjente bare jeg måtte få det ut:)
All ære til deg! Her er mini en uke og pappaen har vært med hele tida, og jeg er sliten! Du er min heltinne!!

Du er så flink! Jeg kjenner og jeg er sliten! Og her i helgen tok mannen en natt på sofaen med lillegull så jeg skulle få en natt sammenhengende! Og har masse hjelp i hverdagen, syns du er råtøff som er alenemamma! ❤️

Kjønner jeg godt :) :love022

Jeg er alene med ansvaret, for to stk.
På nettene, og til 16-17 på ettermiddagen.
Begge sover på vårt rom, og minsta vekker Størsta...
Jeg fødte fredag morgen, og mannen gikk på jobb mandag...kom hjem i går "syk"/vrak. Han har ikke byttet en eneste bleie på noen av dem, eller lagt noen av dem.
Med subbende bein, stønning, og uten behov for en samtale med kona som hadde gledet seg til han kom hjem :eek: Kom han inn dørene her hjemme i går.

Bare må si det... det er til tider fordeler med, og være alene:p. Da vet du hva du har, og forholde deg til, og ingen kommer hjem og tapper deg for krefter ved å vise/demonstrere at en er syk :eek:

Fordeler, og ulemper med ALT :confused::hilarious:

De som gjør dette alene er også mine heltinner!! Jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle greid det uten mannen (selv om jeg til tider blir ganske frustrert over hans prioriteringer også, som da han i formiddag satte seg ned med PC'en mens jeg og mini tok igjen søvn, og det siste vi snakket om i går kveld var at idag MÅ vi vaske litt i huset før besøk de nærmeste dagene).

Forstår godt du er sliten, her har jeg pappen med som tar seg av det meste utenom amming om natta, men det er likevel lite søvn og jeg har veldig vondt når jeg ammer pga brystbetennelse. Hadde aldri klart dette alene, så all ære til deg, du er beintøff :)! Og husk dette går seg til for oss alle :)

Kjønner jeg godt :) :love022

Jeg er alene med ansvaret, for to stk.
På nettene, og til 16-17 på ettermiddagen.
Begge sover på vårt rom, og minsta vekker Størsta...
Jeg fødte fredag morgen, og mannen gikk på jobb mandag...kom hjem i går "syk"/vrak. Han har ikke byttet en eneste bleie på noen av dem, eller lagt noen av dem.
Med subbende bein, stønning, og uten behov for en samtale med kona som hadde gledet seg til han kom hjem :eek: Kom han inn dørene her hjemme i går.

Bare må si det... det er til tider fordeler med, og være alene:p. Da vet du hva du har, og forholde deg til, og ingen kommer hjem og tapper deg for krefter ved å vise/demonstrere at en er syk :eek:

Fordeler, og ulemper med ALT :confused::hilarious:
Syk mann ja... bare synet og lydene er vel nok til å tappe deg for krefter. Bare si til han at med mindre han er dødende så er det ikke rom for å være syk akkurat nå. Du er vel sliten etter fødselen og dere har flere unger som trenger dere. Jeg har en mann som tror han er matforgiftet bare han må en ekstra gang på do. Og influensa bare han nyser litt. Det har heldigvis endret seg i det siste. Null sympati fra min side :p

Respekt for deg <3 Må være tøft å være alene til tider. Søvn blir det minimalt med for min del og. Men jeg har iallefall en mann som handler, rydder, lager middag o.s.v. Så jeg kan bare inbille meg hvordan det er å være alene om alt. Du er god :)

Syk mann ja... bare synet og lydene er vel nok til å tappe deg for krefter. Bare si til han at med mindre han er dødende så er det ikke rom for å være syk akkurat nå. Du er vel sliten etter fødselen og dere har flere unger som trenger dere. Jeg har en mann som tror han er matforgiftet bare han må en ekstra gang på do. Og influensa bare han nyser litt. Det har heldigvis endret seg i det siste. Null sympati fra min side :p

Ååå Gud så godt å høre at det IKKE bare er min, og ikke bare MEG som slettes IKKE har sympati :angelic::smiley-angelic006
Håper min også kan bedre seg på det området.
Jeg sa til han at han i steden, for å ikke svare meg, eller la være og invollvere seg så kunne han gå og legge seg i senga så jeg slapp og se på han eller høre all stønning ol...som bare gjør alt ti tonn tyngre for meg.

Kjenner meg så godt igjen!
Er sliten jeg også.. Å være alene med en unge, to hunder og hus som skal være nok så greit.. Itillegg til bryst betennelse! :) alikevel super lykkelig og takknemmelig.

All ære til deg som er alene! Her er mannen utrolig flink til bleieskift, ta seg av lille når han gråter osv, og selv da er jeg sliten! Etter fødselen har jeg flere ganger tenkt for meg selv at det er en stor bragd å skulle ta seg av en baby på egenhånd. Forhåpentligvis blir det lenger og lenger tid mellom hver oppvåkning så hold ut ;)

Tusen takk for alle svar❤️ Det går jo greit og ville aldri byttet premien for alt i verden, men sliten blir en. Er, som noen nevner, fordeler og ulemper med alt. Fordeler med å være alene er bla en forventer aldri at noen andre skal gjøre noe (og blir skuffet om det ikke blir gjort) og at en får all oppmerksomhet fra mirakelet:p Men, er absolutt flere fordeler med å være to tror jeg...bør bare la være å tenke på det:p
Lille har snudd døgnet helt her. Sover hele dagen og lite på natten. Krysser fingrene for at det snart snuro_O

Forstår godt du er sliten, her har jeg pappen med som tar seg av det meste utenom amming om natta, men det er likevel lite søvn og jeg har veldig vondt når jeg ammer pga brystbetennelse. Hadde aldri klart dette alene, så all ære til deg, du er beintøff :)! Og husk dette går seg til for oss alle :)
Kjenner meg så godt igjen!
Er sliten jeg også.. Å være alene med en unge, to hunder og hus som skal være nok så greit.. Itillegg til bryst betennelse! :) alikevel super lykkelig og takknemmelig.
Riktig god bedring til dere!❤️ Krysser fingrene for at jeg unngår akkurat det.

Back
Topp