Hvilken bleie bruker mini på natt?

Ennahoj

Forelsket i forumet
Forslag til hvilke bleier son holder best på natten ?
Bruker libero 3 men opplever nå for 3 natten på rad at det blir vått på pysj og i senga! Dette selv nesten rett etter bleieskif! Tips? :-)

Vi bruker Rema sine både på storebror og lillebror, aldri hatt uhell - hittil. Vi hadde en skikkelig testeperiode med storebror en god stund, da han fikk lekkasjer med alle vi prøvde, endte til slutt med Rema sine som fungerer perfekt for oss. :)

Jeg har gått over til pampers baby-dry nr 4. Vi er mest fornøyd med pampers:)

vi veksler nå mellom libero nr 3 og Rema nr 3. Hatt uhell med begge, men tror ikke det er noen bleier som ville klart de mengdene hun noen ganger klarer å trykke ut av av :P
Ifht pris er jeg VELDIG fornøyd med Rema sine altså. I morges var den tung etter 13 t sammenhengende søvn, men ikke antydning til vått :)

Libero touch 3 har begynt å lekke litt på morran (dvs etter 10-12 timer) og holder neppe en god dæsj med morgenbæsj slik den har gjort til nå. Kommer til å begynne mer nr. 4.

Har vel forsåvidt slutta med nr. 2 på dag og gått over til 3, men det går mer på størrelse enn kapasitet.

Libero comfort :) Den er blytung på morgenen! Men sikkert veldig individuelt på hva som fungerer og ikke fungerer.

Her har vi akkurat gått over til libero comfort 4 både på dag og natt. Brukte en stund nr.3 på dagen og 4 på natten, men etter noen uhell med nr. 3 ble det nr.4 også på dagen.

Libero comfort 3 natt og dag. Har kjøpt coop og, men ikke testa, har vært på reise og vil ikke teste ny bleie når vi er på farten :p Har testa rema mini og, virka greie, men hadde begynt med str over når jeg testa, så ble ikke helt rettferdig sammenligning :p

Akkurat bytta til Libero 3. Funker perfekt for oss. Også fornøyd med rema1000 sine som vi fikk i gratispakken og har brukt litt innimellom, men merker at de får så rar form og beveger seg rundt omkring når de begynne å bli fulle, så jeg holder meg til libero☺️

Syns forresten det er så utrolig at de dobler prisen fra libero 2 til libero 3? Er det noen som vet grunnen til det eller?:p

Akkurat bytta til Libero 3. Funker perfekt for oss. Også fornøyd med rema1000 sine som vi fikk i gratispakken og har brukt litt innimellom, men merker at de får så rar form og beveger seg rundt omkring når de begynne å bli fulle, så jeg holder meg til libero☺️

Jeg merker helt ærlig ikke så stor forskjell på libero og Rema sine jeg.. Og hvertfall ikke noe jeg syns forsvarer å bruke over 30kr mer per pakke :P selv om jeg kjøper de litt om hverandre..

Veldig fornøyd med libero 3 på dagtid :-) forsøkte med REMA i natt og den holdt tett, så spennende å se de neste nettene :-)

Vi bruker Coop änglamark dag og natt :-) Er veldig fornøyd! Rema sine synes jeg kjennes fuktige utenpå, tror ofte det er vått gjennom, men er bare klamt. Ellers kjøper vi Libero om de ikke har Coop.

Jeg merker helt ærlig ikke så stor forskjell på libero og Rema sine jeg.. Og hvertfall ikke noe jeg syns forsvarer å bruke over 30kr mer per pakke :P selv om jeg kjøper de litt om hverandre..
Nei, absolutt veldig gode bleier altså! Ville for eksempel valgt de før Pampers any day:p og prisen er jo bare bonus' grunnen til at vi ikke kjøper det oftere er helt enkelt at vi handler på kiwi og meny, ellers hadde det nok blitt mere av de her også:-)

Libero Touch 3 dag og natt. Har kun hatt en lekkasje med Libero Touch siden fødselen :)

Back
Topp