Bekkenløsning

lihhhnn

Elsker forumet
Var med legen idag, pga smerter.
Fikk beskjed om at jeg har bekkenløsning å ble sykemeldt 50% med alt tilrettelagt.

Jeg jobber 100% i matbutikk, litt vanskelig å tilrettelegge skikkelig med tanke på at jeg ikke kan løfte no særlig, ikke gå så mye, ikke sitte så mye og heller ikke være så mye i kasse pga bevegelsene. Så det blir spennende å se hva sjefen min kommer frem til.

Andre som jobber i butikk med bekkenløsning?

Jobber i butikk, og sliter virkelig på jobb om dagen. Klarer nesten ikke gå etter endt arbeidsdag, verker skikkelig i bekkenregionen. Blir nok en legetime for å få delvis sykemelding her også. Håper jeg da kan få kortere dager og heller jobbe litt hver dag!

Jobber i butikk, og sliter virkelig på jobb om dagen. Klarer nesten ikke gå etter endt arbeidsdag, verker skikkelig i bekkenregionen. Blir nok en legetime for å få delvis sykemelding her også. Håper jeg da kan få kortere dager og heller jobbe litt hver dag!

Jeg fikk anbefalt å jobbe litt hver dag, sånn at jeg ikke er helt ødelagt de dagene jeg har fri.

Jeg fikk anbefalt å jobbe litt hver dag, sånn at jeg ikke er helt ødelagt de dagene jeg har fri.
Det er det jeg også tenker. Har en veldig forståelsesfull sjef, han har 10 barn selv så han passer veldig på . :) Håper du får til en ordning med sjefen din! Går du til fysio for bekkenløsningen?

Jeg jobber i matbutikk og er sykemeldt 50% pga bekkenløsning. Jobber halve dager. Går greit foreløpig, men er noen dager jeg føler meg helt ødelagt. Tar 1 uke av gangen. Har en veldig allright sjef.

Her mistenkes det også bekkenløsning, men jeg har vært i ferie snart to uker nå, så vet ikke hva på jobb som trigger og forverrer ting. Skal se det an når jeg begynner på jobb igjen, snakke med sjefen om eventuell tilrettelegging, og er det ikke mulig, blir det nok sykemelding her også.. Håper virkelig jeg slipper, etter 1 og en halv uke i ferie nå, kjenner jeg det blir deilig å komme i jobb igjen :P

Fikk beskjed av fysioterapeut at de med bekkenløsning skal holde seg unna appelsinjuice, pga at det forverrer smertene!

Hva?? Hvorfor det? :| jeg som er hekta på d nå!!

Hun viste ikke hvorfor, men mange som drikker appelsinjuice blir mye verre når de har bekkenløsning. Å når de slutter å drikke appelsinjuice blir de bedre!

Back
Topp