Tusen takkLykke til.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til.)
Tusen takkMasse lykke til![]()
Kan være en ide å prøve det.Tusen takk. Gikk greit så lenge han så meg eller mannen. Prøvde at vi gikk litt bort men det funket ikke i det hele tatt. Bhg er ivrig etter at vi drar bort en stund da
Her "plager" jeg mannen med god samvittighetPrøver å "plage" han minst mulig. Han har då vondt og er så sliten . Fikk en del tips av musemor![]()
Vel å dele med tre andre hvor ene får ha mann og barn med seg nesten hele tiden på rommet og de som jobber der kommenterer at det er bra han er der for å oversette (snakket ikke norsk), var langt fra greit for min intimsone. Ungen lekte med gardinen som skal skille, og der skulle jeg lære meg å amme osvHadde rom alene med første, og 2-mannsrom med de to siste.
Gikk egentlig helt greit
Det går ikke.Vel å dele med tre andre hvor ene får ha mann og barn med seg nesten hele tiden på rommet og de som jobber der kommenterer at det er bra han er der for å oversette (snakket ikke norsk), var langt fra greit for min intimsone. Ungen lekte med gardinen som skal skille, og der skulle jeg lære meg å amme osv![]()
Det var det de gjorde.Det går ikke.
Når man er så mange på rommet kan man da ikke bare ta hensyn til en
Da hadde jeg blitt forbannaDet var det de gjorde.
Syns ikke det er greit med puppa på vift med fremmede menn tilstede, spesielt når gardinen plutselig gikk opp
Utrolig glad det ikke skal skje denne gangenhar IKKE en god opplevelse av barsel der. Men var heldigvis også på en annen barsel som var mye bedre!
God ettermiddagGod morgensnart levere i Bhg. Også er det husarbeid på menyen. Hva skal dere i dag
?
Alltid noe å holde på medSnekker utsatt til onsdag.
Da får mannen dradd og handle stige (for et annet prosjekt, vi har et par manglende takstein. Og har ikke lang nok stige, hvilket er problematisk når feieren kommer også.
Prosjekter, prosjekter. Det et alltid noe.
Masse god bedringGod morgenda har forkjølelsen meldt sin ankomst, foreløpig bare hos meg.
Så effektiv du har vært.God ettermiddag
Jeg har fri, har trenet, vært i butikk, vasket klær og ryddet![]()
Er det her også nå selv om dagen startet med masse regnSå kjedelig
Her er det sol!
Fri idag, koser meg hjemmeGod morgen på dere!Ha en fin start på uken . Hva er deres planer i dag?
![]()
Så deilig daVåkna nå jegSovet som en stein!!
![]()
For kB?Irritert.no...
Sikkert praktisk med trening kl 15 for de som bor i næheten for oss som ikke gjør det derimot
Misunner deg litt med disse fridagene du har innimellom...Fri idag, koser meg hjemme
Du da?