Jeg husker ikke min meny i farten, bare skrev opp ting jeg syns er godtHadde tenkt å skrive min menymen så du hadde fått tips av musemor
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg husker ikke min meny i farten, bare skrev opp ting jeg syns er godtHadde tenkt å skrive min menymen så du hadde fått tips av musemor
![]()
Da må du slappe litt avTakkkjenner det i ryggen nå
![]()
var mye bra derJeg husker ikke min meny i farten, bare skrev opp ting jeg syns er godt
ja gjør det nåDa må du slappe litt av
Åh husker ikke. Vi får dog ikke svar på vanlig måte. Kjenner noen som kjenner noen. Hysj hysjNår fikk dere svar?
Prøver å "plage" han minst mulig. Han har då vondt og er så sliten . Fikk en del tips av musemorDere får sette dere ned og lage plan sammen
Det må jeg og mannen også idag.
Sier ikke nei til flere tipsHadde tenkt å skrive min menymen så du hadde fått tips av musemor
![]()
Haha nææh vet ikkeHaha ser du så dum ut da![]()
å sånn jaÅh husker ikke. Vi får dog ikke svar på vanlig måte. Kjenner noen som kjenner noen. Hysj hysj![]()
Hadde rom alene med første, og 2-mannsrom med de to siste.Skjønt det varierer på hvor god kontakt de har med barsel.
Men heller hotell enn firemanns rom som sist!![]()
husarbeid ja. der sa du noe jeg burde gjort også. men, ikke akkurat nådet er vanskelig innimellom! Jeg har akkurat tatt litt husarbeid![]()
Da bestiller du time hos legen for å få henvisning til fysiovar mye bra der
ja gjør det nålurer på om det er begynnende bekkenløsning
Yes , har vel strengt tatt ikke valget heller skal den være glutenfri. Hvetemel i alle ferdigeDet er godt det, hjemmelaget?
Kunne godt tenke meg tips jeg også.Sier ikke nei til flere tips![]()
Min meny er :Sier ikke nei til flere tips![]()
Vi er heldige sånnå sånn jatviler på at vi får plass egentlig. straffer seg å bo i stor by.
Hvordan lager du fiskekarbonadene?Min meny er :
Mandag : kylling og pasta
Tirsdag: dampet laks og kokte poteter
Onsdag : den vet jeg ikke enda
Torsdag : fiske karbonader og potetmos
Foreløpig det jeg har![]()
Her også i grunnKunne godt tenke meg tips jeg også.
Blir ofte mye av det samme her
Kylling må jeg få inn på vår meny også !Min meny er :
Mandag : kylling og pasta
Tirsdag: dampet laks og kokte poteter
Onsdag : den vet jeg ikke enda
Torsdag : fiske karbonader og potetmos
Foreløpig det jeg har![]()
disse har jeg kjøptHvordan lager du fiskekarbonadene?
det er snadderKylling må jeg få inn på vår meny også !
Tusen takkMasse lykke til