Bbhugme - erfaringer

Noen som har erfaring med denne?
Nå er kl 3 om natta og jeg får rett og slett ikke sove, alt er ubehagelig og vondt og ingen stillinger blir noe mer behagelig. Sånn har det vært de siste nettene... og jeg drømmer om en bbhugme pute, akkurat nå ser jeg bare for meg at den løser alle problemer :p
Sniker fra September :)

Jeg hadde ingen tanker om å skaffe den puten. Da bekkenet og hofta begynte å krangle (rundt uke 33) begynte jeg å fantasere om denne myteomspunnede bbhugme puten alle snakket om :D Har en vanlig ammepute jeg brukte men den var litt for bøyd, en avlang hodepute som ble for flat....

Så fant jeg en brukt bbhugme på finn, rett borti høgda der jeg bor, og dagen etter var den min. Og Jada!! Veldig verdt det! Den er virkelig helt uunnværlig for meg nå. Anbefales :) Har du vondt i hofte og bekken så er den gull verdt.

Min pute, altså Bjarne har blitt min bestevenn! Han er med overalt.. Han gir så mye støtte i både liggende og sittende stilling, slipper bli utslitt og støl i kroppen som jeg ble før han kom inn i bilde..
Angrer på at jeg ikke kjøpte han før, tenker litt at en Bjarne bør en vær gravid kvinne ha!!
Er den grei å pakke sammen og ta med seg? :)

Sniker fra September :)

Jeg hadde ingen tanker om å skaffe den puten. Da bekkenet og hofta begynte å krangle (rundt uke 33) begynte jeg å fantasere om denne myteomspunnede bbhugme puten alle snakket om :D Har en vanlig ammepute jeg brukte men den var litt for bøyd, en avlang hodepute som ble for flat....

Så fant jeg en brukt bbhugme på finn, rett borti høgda der jeg bor, og dagen etter var den min. Og Jada!! Veldig verdt det! Den er virkelig helt uunnværlig for meg nå. Anbefales :) Har du vondt i hofte og bekken så er den gull verdt.
Kjenner meg godt igjen i den tankegangen der altså! :P

Jeg er også veldig glad i min! Har den også med overalt, greit at den kommer i egen bag :) synes det hjelper mye på halsbrann også å legge seg med hodet loppå den ene enden og den andre mellom beina. Samboer sniklåner den så fort den er ledig i løpet av natta :P

Jeg har den, og har begynt å bruke den nå i uke 31. Sover bedre, må mindre på do på natta og sovner enklere.
Men jeg sover litt urolig, så våkner av og til av at den ligger litt her og litt der :P

Sniker litt fra augustforumet :)
Kan absolutt anbefale bbhugme puta!! Jeg slet med bekkenløsning og bekkenlåsning, og probleme ble 100 ganger bedre etter jeg kjøpte den puta :) den er verdt hver eneste krone, og jeg hadde gjerne betalt det dobbelte for den da den gjorde så mye for nattesøvnen min :)

Elsker bbhugme puten min! Har vært totalt avhengig av i flere måneder. Dro en uke til Oslo i sommer og da tok den 90% av kofferten, men ville heller klart meg uten klær. Den skal være med på føden!

Back
Topp