Hvor feirer dere julaften?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvordan gjør dere det på julaften?:)
Er dere fast et sted eller annethvert år? Eller bare hjemme?:)

Etter vi bygde nytt hus i 2013 er vi hjemme hvert år:) så får de komme de som vil:) deilig egentlig!

De siste årene har vi feiret hjemme. Den som vil får komme

Første gangen kom mine foreldre, andre gangen var det bare oss fire. Tredje gangen kom svigermor, også ble vi fem i løpet av jula. I år kommer trolig mine foreldre igjen.

Vi pleier annakvart år, der vi er jul er vi ikkje nyttårsaften og så bytter vi året etter :)

Skulle ønske vi kunne være hjemme hvert år, men er annethvert år hos mine og mannens foreldre.

Vi har vært annethvert år hos min og mannens foreldre - men jeg vil fra og med i år av ha fast tradisjon om at vi feirer hjemme.
Så får de komme de som vil av foreldrene våre tenker jeg. Liker ikke sånt annet hvert år-opplegg. Vil ha faste tradisjoner HVERT år :)

Annethvert år hos mamma og svigermor :)

Me har feira hos svigermor, pappa og mamma, og heime (og på jobb).Har bytta litt på det. Syns det er fint å vera heime, men godt å komma til duk og dekka bord også;)
I år trur eg det blir hos pappa, i barndomsheimen min, det er alltid koseleg:)
Nyttår skal eg jobbe sein-tidleg:(

Vi feirer akkurat der vi vil, har ingen system. I fjor var vi hjemme, i år skal vi enten være hjemme eller til søstra mi. :)

Ingenting fast

2013 hos mamma
2014 hjemme
2015 mamma
2016 hjemme sier jeg , hos svoger mener mannen

Det har variert litt hva jeg har gjort de årene frøkna har levd, hvert hos pappa (samlet da mine søsken og mamma), hos bestemor, tante, hos mormor (mormor sin siste jul så glad jeg var innom selv om jeg var gravid og dårlig + influensa), jobb og hjemme. Men det blir nok til at vi blir hjemme (frøkna hos faren annahvert år) og med pappa på besøk.

Det varierer, to år har vi vært i syden, de andre har vi vært hjemme etter at barna kom til. I fjor var både svigers, mamma med sambo, pappa og besteforeldrene mine hos oss. I år må trolig jeg og barna bo hos mamma og sambo i jula da mannen skal være utreist på jobb og jeg jobber natt. Med mindre mannen får fri og hjem en tur akkurat i juledagene.

Jeg kommer nok aldri til å godta noen fast regel om annethvert år her og der, vil være hjemme når det er jul :) Så får den som vil komme til oss.

Skulle ønske vi kunne være hjemme hvert år, men er annethvert år hos mine og mannens foreldre.
Dere kan faktisk bestemme dere for å bli hjemme.
Det er deilig :-)

Hjemme.
Før guttungen ble født var vi annenhvert år hjemme og hos mine foreldre.
Etter han fylte 1 år har vi bare vært hjemme.

Vi feirer hjemme, og så kommer mine foreldre. Av og til en singel onkel. Svigermor kom tidligere, men vil nå være alene på julaften.

I år skal vi feire hos mine foreldre og brødrene mine :)

Hjemme hver eneste julaften! Det har vi vært siden vi fikk barn. Svigers kommer annenhver julaften og vi er alene annehver :)

Vi har pleid å feire hjemme. I år blir første året at vi skal feire borte, og da hos svigers. Tenkte at det blir godt å slippe styret en måned etter fødsel.

Tidligere har vi vært annenhvert år, men i fjor hadde vi det hjemme for første gang :) Vet ikke hvordan det blir i år, da jeg har termin 8.1 :)

Etter vi fikk vårt fjerde barn feirer vi bare hjemme, får litt besøk men er mest bare oss ved middag, kanskje svigers om de er hjemme. Syns det er veldig koselig.

Annet hvert år hos svigers og mine foreldre. Alle er fornøyde :)

Back
Topp