Flytter forsiktig inn

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei :)

Da var det min tur til å få flytte inn på terminforum ❤ Etter å ha prøvd på vårt første barn i nesten 4 år nå så ble jeg endelig gravid på vårt andre prøverørsforsøk :) Håper den lille spiren klorer seg fast helt til termin, og gleder meg til å tilbringe masse tid her inne på terminforumet :) ❤❤

Gratulerer så mye igjen frøken ❤️

Da var det min tur til å få flytte inn på terminforum ❤ Etter å ha prøvd på vårt første barn i nesten 4 år nå så ble jeg endelig gravid på vårt andre prøverørsforsøk :) Håper den lille spiren klorer seg fast helt til termin, og gleder meg til å tilbringe masse tid her inne på terminforumet :) ❤❤
Gratulerer så mye! Har fulgt litt med deg siden jeg ble aktiv her ikke for vel 1,5 år siden. Krysser alt jeg har for at dette går bra!

Å! Herlig! Gratulerer så mye! Jeg husker deg fra da vi begynte å prøve i fjor(med barn nr 1, barn nr 2 nå) og har så klart lagt merke til deg rundt i forumene ellers :) Endelig klaffet det! Kjempe glad på dine vegne :) Morsomt at du havnet i terminforumet "mitt" :)

Gratulerer så mye! Har fulgt litt med deg siden jeg ble aktiv her ikke for vel 1,5 år siden. Krysser alt jeg har for at dette går bra!
Gratulerer så mye igjen frøken ❤️
Gratulerer så mye!
Og velkommen skal du være! Krysser fingrene at spiren holder seg godt fast i magehus!
Velkommen hit. Min graviditet er også fra et prøverørsforsøk.
Tuuuusen takk ❤❤❤ Og gratulerer til dere også :)
Sier gratulerer på forskudd til deg VictoriaH for du skal inn hit straks :)

Å! Herlig! Gratulerer så mye! Jeg husker deg fra da vi begynte å prøve i fjor(med barn nr 1, barn nr 2 nå) og har så klart lagt merke til deg rundt i forumene ellers :) Endelig klaffet det! Kjempe glad på dine vegne :) Morsomt at du havnet i terminforumet "mitt" :)
Husker deg også fra da du prøvde på nr 1 :) Tusen takk, og gratulerer med nr 2 :D Helt rart når jeg tenker over hvor lenge vi har prøvd nå, men endelig på terminforum og håper jeg blir her helt til mai :D

Gratulerer så mye! Med den forhistorien så fortjener du virkelig at dette går veien! Heier på lillespiren din! Velkommen skal du være! ❤️❤️

Tuuuusen takk ❤❤❤ Og gratulerer til dere også :)
Sier gratulerer på forskudd til deg VictoriaH for du skal inn hit straks :)

Hehe, vi får håpe på det ;) 7-8 dager til vi finner det ut :)

Gratulerer så mye! Jeg blir så glad når jeg hører det klaffer for de som har prøvd lenge! Krysser fingrene for at spiren blir med hele veien! :)

Gratulerer! <3

Gratulerer og velkommen!

Gratulerer så mye! Med den forhistorien så fortjener du virkelig at dette går veien! Heier på lillespiren din! Velkommen skal du være! ❤️❤️
Gratulerer så mye! Jeg blir så glad når jeg hører det klaffer for de som har prøvd lenge! Krysser fingrene for at spiren blir med hele veien! :)
Gratulerer! <3
Gratulerer og velkommen!
Tusen hjertelig takk og gratulerer til dere også :)

Back
Topp