Med sjokk og glede flytter jeg inn her

Gratulerer!
 
Fikk lurt meg selv på apoteket i dag (kjekt å bo i Sverige hvor alt er åpent også på søndager) med unnskyldningen om at jeg måtte ha magnesiumtabletter fordi jeg har hørt at det skal hjelpe hvis man opplever "restless feet". Nå var ikke det ren løgn for jeg hadde store problemer med å få sove i går fordi det kilte og klødde inni alle ledd og jeg kunne ikke ligge stille.

Så, kom jeg hjem og tok to tester. En vanlig og en digital med ukesindikator. Ukesindikatoren kan umulig stemme for den sier at unnfangelsen var for 1-2 uker siden hvilket jeg vet 100% er umulig. Men regner med at det kan henge sammen med at jeg testet på utvannet ettermiddagsurin. Venter en uke og så tar jeg en ny digital.

Uansett, gravid er jeg virkelig :) Så herlig! På tross av økende kvalme, hissig humør, påtagende trøtthet og den konstante følelsen av å nettopp ha våknet dagen derpå. Men for en lykke!

Utrolig usikker på termin, annet enn at den må være i slutten av april. Blir nok en tur til legen for å be om råd i løpet av de neste to ukene. Slenger med et bilde av ettermiddagstestene, for det er jo så stas ;)

ImageUploadedByBV Forum1472391997.982757.jpg

Første gang jeg har fått bekreftet på finsk at jeg er gravid :p
 
Back
Topp