Hvor mye sengetøy, kluter m.m.?

Hehe, der falt jeg allerede av! Kan bare strikke sånn vanlig som vi lærte på barneskolen. :p
Men da gjør du bare det! Tror det fungerer som det skal uansett altså :-) Så da legger du bare opp så mange masker du ønsker, strikker helt vanlige masker både fram og tilbake helt til du har ønsket lengde, fell av. Veldig enkelt :-)

Men da gjør du bare det! Tror det fungerer som det skal uansett altså :) Så da legger du bare opp så mange masker du ønsker, strikker helt vanlige masker både fram og tilbake helt til du har ønsket lengde, fell av. Veldig enkelt :)

Det burde jeg greie å få til! :) Lanolingarn, da tenker du på det fra Nøstebarn? Bruker du to- eller tretråds hvis det skal holde mot lekkasje tror du?

Det burde jeg greie å få til! :) Lanolingarn, da tenker du på det fra Nøstebarn? Bruker du to- eller tretråds hvis det skal holde mot lekkasje tror du?
Jepp, det fra nøstebarn :-) Tror jeg vil gå for tretrådsgarn selv iallefall. Men du kan også bruke hvilket som helst garn som er 100% ull og ikke behandlet med superwash. Men da må du lanolisere selv før bruk :-)

Back
Topp