Gaver til 4 åringene (!!)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hva har dere tenkt til å gi til de store små barna deres? Og hva ønsker de seg? :)

Jeg har ingen peiling! Liana er en som ikke har noe spesiell interesse hun er hekta på, men liker å gjøre eller leke med det meste..glad i alt av bordaktiviterer, og leker med alt av leker, og er glad i aktivitet haha..så det er så vanskelig å finne gave til hun, siden hun ikke kommer med noen konkrete ønsker :p

Men har tenkt litt på bla. disse 2: https://www.extra-leker.no/princess-pny-magnetic-dressu

https://www.extra-leker.no/frozen-space-hopper

Og Elsa kjole eller noe klær :)
 
Hermine ønsker seg ALT :p Blir 4 år om to uker idag. :eek:

Men synes vi har så sinnsykt mye leker så vil helst ikke kjøpe så mye mer. :eek: :p

Har ønska litt klær fra familien. Og Lego. Eneste vi ikke har av leker er Lego. :p Men nå ønsker hun det. :) Lydbøker skal vi også ønske henne. Hun hører mye Anne-Cath Vestly, og vil heller høre lydbok og perle/tegne enn se tv om dagen. ☺️

Fra oss skal hun få globus. Hun er så interessert i land, byer og hvor steder ligger og ulike dyr bor. Tror det blir populært!

Skateboard ønsker hun seg også men jeg vet ikke om jeg tørr. :eek: :p Hun har sånn sinnsyk fart på sparkesykkelen.
 
Hermine ønsker seg ALT :p Blir 4 år om to uker idag. :eek:

Men synes vi har så sinnsykt mye leker så vil helst ikke kjøpe så mye mer. :eek: :p

Har ønska litt klær fra familien. Og Lego. Eneste vi ikke har av leker er Lego. :p Men nå ønsker hun det. :) Lydbøker skal vi også ønske henne. Hun hører mye Anne-Cath Vestly, og vil heller høre lydbok og perle/tegne enn se tv om dagen. ☺️

Fra oss skal hun få globus. Hun er så interessert i land, byer og hvor steder ligger og ulike dyr bor. Tror det blir populært!

Skateboard ønsker hun seg også men jeg vet ikke om jeg tørr. :eek: :p Hun har sånn sinnsyk fart på sparkesykkelen.

Haha ja det er lissom det her å..Liana ønsker seg alt mulig, og gjerne det Emira liker! Men har ikke noe hun ønsker seg mye mer enn andre ting:confused:

Lego er poppis her ;) så jeg har tenkt litt på det å :)

Globus høres ut som noe Hermine ville likt ja

Haha skateboard er noe alle 3 vil ha her å:eek: men det får drøye til sommeren igjen tror jeg.. jentene har også lyst på rullesko! Men tør ikke la Liana ha det enda :p hun er så uredd og uforsiktig ;)
 
Ønskelista ligger allerede klar og til min store glede ønsker hun seg litt andre ting enn bamser og dukker (for det har vi så mye av):
- bakehatt (kokkelue altså)
- utkledningsklær
- mikrofon
- ansiktsmaling
- lydbøker og musikk
- cd - spiller
- puslespill og bøker
- termos
- klær

Skulle gjerne kjøpt av den gamle sorten med PollyPocket til henne også, men det er ikke så enkelt å oppdrive lenger. :D
 
Så kjekt med idéer :) vi er litt blanke, men skal ønske litt klær i str 116. Hun vokser så fort! Vi kjøpte ny seng til hun forrige uke så det blir litt av gaven. Tror vi kjøper ei dukke som kan snakke og oppfører seg litt som en baby. Hun elsker slikt. Utkledningskle skal vi ønske hun for det bruker hun daglig og de hun har begynner å bli for små.

Poll pocket er gøy Ingrid. Simone har arva litt fra kusina og leker mye med det når vi er der på besøk.

Her er også rullebrett og rullesko høyt ønsket men det venter vi med. Hun klarer nok begge deler, men det går fort og her er trafikk, så syns det er skummelt. Dessuten vil nok lillebroren ha også og han har ikke kontroll.
 
Herlig når dem har få fine ønsker:) det ble til at jeg bestilte elsa kjole, snøfnugg smykke, tiara og noen ballerina-tøfler, alt for under 200kr :p via Wish :) (samme opplegg som ebay nesten).. tenker det blir en fin morgengave som hun kan bruke på bursdagen sin :p så skal jeg kjøpe en leke eller noe.. klær har hun mye av etter Emira, så tror ikke det er noe spesielt hun trenger der ;):D

1471628176255.jpg1471628186503.jpg1471628196973.jpg1471628205353.jpg
 
Det vår gutt ønsker seg mest av alt er et "sete for store barn" til bilen, og det får han! Det står allerede en splitter ny beltestol på vent i boden :p Men han har kommet med en del andre ønsker nå også, blant annet:

  • Lego: stor brannstasjon og brannhelikopter
  • Ny plastelina
  • Lego Ninjago
  • Og litt annet smått.
Tipper vi blir å ønske ullklær og kanskje vinterdress til han av familien, og så får han noe moro av oss i tillegg til bilstolen, selvsagt.

Tenk at de snart er fire år :eek:
 
Det vår gutt ønsker seg mest av alt er et "sete for store barn" til bilen, og det får han! Det står allerede en splitter ny beltestol på vent i boden :p Men han har kommet med en del andre ønsker nå også, blant annet:

  • Lego: stor brannstasjon og brannhelikopter
  • Ny plastelina
  • Lego Ninjago
  • Og litt annet smått.
Tipper vi blir å ønske ullklær og kanskje vinterdress til han av familien, og så får han noe moro av oss i tillegg til bilstolen, selvsagt.

Tenk at de snart er fire år :eek:
Bilstol i gave, haha, fornuftig type!

Vi skal bytte stol på bursdagen hennes, den står også klar i boden. Men må ærlig innrømme at jeg gruer litt og angrer på at vi har sagt hun kunne få bytte stol når hun blir 4 år. Hun er jo så lita og den bakovervendte passer nok enda lenge. :p
 
Vi har sendt ut invitasjoner, på lørdag blir det fest!

For første gang skikkelig barnebursdag med alle barna på avdelingen hennes i barnehagen. :) Vi har leid gymsalen på skolen hvor jeg jobber. Hermine har bestemt menyen: pølser med brød og lompe, sjokoladekake med nonstop og "fiskeposer" (altså fiskedam med godteposer). :p Lager noen fruktspyd også tenker jeg. :)
 
Vi har sendt ut invitasjoner, på lørdag blir det fest!

For første gang skikkelig barnebursdag med alle barna på avdelingen hennes i barnehagen. :) Vi har leid gymsalen på skolen hvor jeg jobber. Hermine har bestemt menyen: pølser med brød og lompe, sjokoladekake med nonstop og "fiskeposer" (altså fiskedam med godteposer). :p Lager noen fruktspyd også tenker jeg. :)

Så gøy! Det blir nok en skikkelig glad bursdagsjente! :) vi har ikke bestemt oss for om vi skal ha barnebursdag. Det blir jo mange barn uansett, men vi vurderer å vente et år til med å be barnehagen. Tror det kan være greit med litt ekstra energi til slikt, men kan plutselig hende at jeg graver dypt i energilageret når den tid kommer. Feirer resten av gruppa hennes også? Her er det bare to stk som har feiret og invitert gruppa.
 
Så gøy! Det blir nok en skikkelig glad bursdagsjente! :) vi har ikke bestemt oss for om vi skal ha barnebursdag. Det blir jo mange barn uansett, men vi vurderer å vente et år til med å be barnehagen. Tror det kan være greit med litt ekstra energi til slikt, men kan plutselig hende at jeg graver dypt i energilageret når den tid kommer. Feirer resten av gruppa hennes også? Her er det bare to stk som har feiret og invitert gruppa.
De er bare to 2012-barn på avdelingen. Men hun var invitert i noen 4-årsdager i fjor høst allerede.

Hadde ikke kommet unna uten barneselskap her. Hun vet veldig godt hva bursdag er nå, og at de andre i barnehagen pleier å invitere alle sammen. :eek: :p

Men ja, det krever sin andel energi! Jeg gruer meg litt, men får god bakehjelp fra familien og Toro ;)
 
To dager igjen til selskap og 4-åring :eek:

Vi har kjøpt globus, Lego og singsangkort fra lillebror. Tror nok det blir populært. :)

Har ønsket lego fra familien også. Og fra broren min får hun skateboard og klær fra mamma. Det blir nok bra!

Nå må jeg bare bake to kaker, muffins og handle inn pølser og diverse :p Utrolig mye som må ordnes til et barneselskap altså :eek:
 
To dager igjen til selskap og 4-åring :eek:

Vi har kjøpt globus, Lego og singsangkort fra lillebror. Tror nok det blir populært. :)

Har ønsket lego fra familien også. Og fra broren min får hun skateboard og klær fra mamma. Det blir nok bra!

Nå må jeg bare bake to kaker, muffins og handle inn pølser og diverse :p Utrolig mye som må ordnes til et barneselskap altså :eek:
Så mange bra gaver :D
 
To dager igjen til selskap og 4-åring :eek:

Vi har kjøpt globus, Lego og singsangkort fra lillebror. Tror nok det blir populært. :)

Har ønsket lego fra familien også. Og fra broren min får hun skateboard og klær fra mamma. Det blir nok bra!

Nå må jeg bare bake to kaker, muffins og handle inn pølser og diverse :p Utrolig mye som må ordnes til et barneselskap altså :eek:

Så flotte gaver! Blir spennende med det skateboardet! Masse lykke til i morgen! :) gleder meg til snap :)
 
Så flotte gaver! Blir spennende med det skateboardet! Masse lykke til i morgen! :) gleder meg til snap :)
Takk takk! Rakk ikke så mye snap idag :p

Men slenger ut bilder på skjult ;)
 
Hei!

Her var det jo litt skravling så her vil jeg være med :D
Vår 4-åring har bursdag i dag! :happy093Hun hadde familiebursdag i helga og fikk en del klær og "smålego". Har bare hatt Duplo til nå og har ønsket seg veldig Lego. I tillegg fikk hun Frost CD som vi allerede har hørt maaange ganger siden søndag :facepalm:Og en Frost sekk som blinker. Alt var kjempestas!

På søndag blir det barnebursdag med alle jentene på avdelingen. Den skal vi ha i barnehagen. De fleste som har blitt 4 år i år har feiret bursdagen, så det hadde jeg ikke hatt samvittighet til å la være. Hun har gledet seg lenge! Hvis alle kommer blir de 12 jenter. Er litt usikker på om de minste kommer da de vel antakelig sover om dagen når selskapet skal være. det blir pølser, muffins og godisfiske :p
 
Hei!

Her var det jo litt skravling så her vil jeg være med :D
Vår 4-åring har bursdag i dag! :happy093Hun hadde familiebursdag i helga og fikk en del klær og "smålego". Har bare hatt Duplo til nå og har ønsket seg veldig Lego. I tillegg fikk hun Frost CD som vi allerede har hørt maaange ganger siden søndag :facepalm:Og en Frost sekk som blinker. Alt var kjempestas!

På søndag blir det barnebursdag med alle jentene på avdelingen. Den skal vi ha i barnehagen. De fleste som har blitt 4 år i år har feiret bursdagen, så det hadde jeg ikke hatt samvittighet til å la være. Hun har gledet seg lenge! Hvis alle kommer blir de 12 jenter. Er litt usikker på om de minste kommer da de vel antakelig sover om dagen når selskapet skal være. det blir pølser, muffins og godisfiske :p
Gratulerer med 4-åring i hus!!:D Høres ut som flotte gaver og feiringer. Så greit å ha barneselskapet i barnehagen da!

Vesla vår har bursdag på mandag, så vi skal også feire på lørdag. Hun ønsker seg ei barbiekake, så jeg vurderer å gi Elsa-barbien et sjokoladeskjørt med bringebærkrem, dekt av blå fondant.
 
Har sett noen flotte Barbiekaker, så det blir nok supert! :D
 
Back
Topp