Søvn

Lena87

Forelsket i forumet
Hvordan er søvnmønsteret til småtten begynt å se ut, her i gården e det litt krise, sover max 2 timer sammenhengene før pupp eller kos, begynner å ligne en zombie og alt jeg tenker på er søvn
 
Våkner mellom seks og halv syv, våken 2 t og så sove 3 økter ila dsgen. De er på alt fra 40 min- 2 t. Legges 18 eller to timer etter siste lur og sover da gjennom natten avbrutt av amminger. Ammer alt fra to til tusen ganger ila natta :p
 
Det varierer mye for tiden.... noen ganger sover hun fra 19.00-03.00, men det er sjelden. Våkner som regel rundt 23.00 og hver 2-3. time etter dette frem til hun vil opp ca 07.00... sover mye mindre enn jeg hadde forventa meg :p jo eldre hun blir, jo mer oppvåkningen har hun! Enda vi har startet med kveldsgrøt...

På dagen sover hun som regel 15-45 minutter... 2-3 ganger ila dagen. Hehe. Så er ikke mye søvn her i huset!!
 
Det varierer mye for tiden.... noen ganger sover hun fra 19.00-03.00, men det er sjelden. Våkner som regel rundt 23.00 og hver 2-3. time etter dette frem til hun vil opp ca 07.00... sover mye mindre enn jeg hadde forventa meg :p jo eldre hun blir, jo mer oppvåkningen har hun! Enda vi har startet med kveldsgrøt...

På dagen sover hun som regel 15-45 minutter... 2-3 ganger ila dagen. Hehe. Så er ikke mye søvn her i huset!!
Så jr er normal altså, f?!#... :p kan ikke huske storebror var så mye våken om natten:rolleyes:
 
Her har lillemor første hvilen rundt kl. 09-10. Hun sover da en liten time. Er deretter våken et par timer før hun igjen sover mellom 1-2 timer. Etter dette er hun våken frem til hun legges for kvelden mellom kl. 19 og 20. I løpet av natten er det to-tre amminger, men sovner igjen med en gang etter mat. Det er morgen i huset i halv syv-syv tiden :)
 
Back
Topp