Første barnesko

Jaja

Gift med forumet
Har ei tulle på 13 mnd som jeg skal kjøpe sko til. Hun begynte å gå skikkelig for er par uker siden. Men synes det er ganske håpløst. Har prøvd litt forskjellige sko på henne men hun blir bare sint og vil ha dem av og klarer liksom ikke å gå skikkelig med dem. Kan ikke huske at det var så vanskelig med de to eldste. Er det bare jeg som har glemt hvordan det var? Er jo over 6 år siden sist jeg var gjennom dette. Var deres barn så vanskelige med sko? Og jeg har prøvd å ha på henne støvler for det er jo ganske vått for tiden. Men samme greia der. Vil ikke stå med dem på og de detter bare av. Noen tips til gode støvler til så små barn?

Brukte ikke støvler på min når han var så liten. Kjøpte halv høye gortex sko fra viking. Satt mye bedre på foten.
Nå har ikke vi hatt det samme problemene her, da min elsker sko :p og helst ikke vill ta dem av :p
Men det er nok uvant for ho å ha på sko, er en tilvenningssak. Mener å huske at det tok et par måneder før min gikk greit med sko ute, etter at han begynte å gå :)

Jeg kjøpte vann faste stonz med anti skli såle. Hadde tykke ull sokker inni. De orker jo ikke gå langt om gangen men får muligheten og uten tunge stive sko. Fungerte veldig bra på mini her dem vinteren hun begynte å gå :)

Jeg har bare kjøpt halvhøye viking gore-tex overgangssko. Kjempe fornøyd så langt, og i går fikk vi testet dem i vått vær og :D

Vi trente litt med sko inne først, for at hun skulle venne seg til dem. Nå "løper" hun rundt omkring i bhg med dem, men det er en tilvenningssak

Kjøpe Ecco sko. De var vi veldig nøgd med :)
Dette var om våren da. Nå med høst og skjit så hadde je valgt viking halvhøye :)

Men problemet er at det ikke er så stort utvalg i størrelsen hennes. Hun må ha størrelse 20. har stonz så kan jo kanskje bruke de, men er det noe lett å gå med de da? Foreløpig bruker hun sånne reima poser/sokker, men de driver bare og sklir av...

Men problemet er at det ikke er så stort utvalg i størrelsen hennes. Hun må ha størrelse 20. har stonz så kan jo kanskje bruke de, men er det noe lett å gå med de da? Foreløpig bruker hun sånne reima poser/sokker, men de driver bare og sklir av...
Viking sine gortex sko begynner hvertfall på str 20. Hadde den str til guttungen første høsten han gikk.

Viking sine gortex sko begynner hvertfall på str 20. Hadde den str til guttungen første høsten han gikk.

Har ikke sett de her som jeg bor. Spurte om noen andre høst/vinter Goretex sko på eurosko og fikk beskjed om at de begynte i størrelse 22. Men er en annen butikk jeg kan sjekke i morgen om jeg rekker det.

Brukte ecco sko. Men det tar litt tid å bli vant til sko. Tok vell et par dager før min gikk helt stødig med sko

Her bruker han Stones. Mye lettere for de små å gå ute med den første tiden :) du kan sikkert vente 1-2 måneder til før du kjøper sko.

Har Stonz til min på 11mnd. Går ikke selv enda men har tenkt å bruke de litt etter han har lært og gå også. Har prøvd på sko men det ble svært dårlig mottatt ;)

Back
Topp