Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Effektiv morgenKb kjørt til skolen
Hund luftet
Klær hengt opp
Vaskemaskin satt på
Be de ta seg en bolleSkal gjøre det fremovermen samboer er litt farget av meningen til mor si. Tror likevel han er det minste problemet av de tre
![]()
God morgenGood morgenikke ofte man får sove heeelt til 8:45
med untak at vi var våkne i 15 min i 7 tiden
![]()
Må ha det også avogtilEffektiv morgen
Flink du er![]()
Det er slitsomt å være alene med to urolige barnLiker ikke å være alene hjemme med barna når storebror er så urolig på kvelden:-/. Lillebror har en tendens til å kave og styre han også når jeg legger meg og selvsagt resulterer det i 2 gråtende barn som skal ha oppmerksomhet:-/
Så herlig det varTusen takk:*
Synes det ble nyyydelig![]()
![]()
Takk, ja ikke så lett. Storebror pleier somregel å sove godt når han først sovner men når han har hatt flere dager uten lur på dagtid så blir søvnen på kvelden urolig. Så hjemme fra bhg idag. Har så mye søvn å ta igjenDet er slitsomt å være alene med to urolige barn
Klem til deg![]()
Det er lettere hjemmeEtter en utrolig urolig natt med lite søvn på storebror så får han være hjemme fra bhg idag slik vi kan få han inn i sove rutiner igjen. Her sovnet han nettopp på 10 min mens i bhg klarer de ikke å få han til å sovne.:-/
nei det trenger jeg hjelp tilHar du målt strikkefastheten din?
VeldigGodt å få sove litt![]()
Sant det:-DDet er lettere hjemme![]()
God formiddagGod morgen alle sammen
Hurra for mannenReiser hjem på søndag![]()
Og mannen klarte det![]()
Høres fornuftig utHelt enig. Holder han hjemme idag da han har sovet veldig urolig og dårlig i natt som han pleier å gjøre når han ikke får sove på dagtid spesielt over flere dager. Tar en rolig dag og prøver å få han inn i rutine igjen med sovingen så han forhåpentligvis får en god uke neste uke i bhg.![]()
Flott med alt man blir ferdig medNå har jeg sendt mld til han som har sprinkelseng i Oslo og håper han svarer snart så jeg får avtalt når jeg kan hente den![]()
Skal bli godt å få den i hus sammen med masse annet![]()
De kan ta seg en bolle de mødrene.I følge min mor og svigermor skal jeg visst lære ho å sovne av seg selv, ho er da tross alt snart 1 år ( i desember) Og nattamming, er fy fy. Men jeg er mer for at baby skal sove,
Prøvde å være standhaftig i natt. Gikk frem og tilbake mellom romma, sang og strøk henne på ryggen. Ho sovna av det men våkna tvert jeg slutta. Så når klokka var 02:30 fant jeg ut at vi trenger søvn begge to. Tok ho med til senga vår og vi sov helt til nå.