Tips til vogn ønskes sårt

Katkong

Andre møte med forumet
Vi har ei som er veldig lang i ryggen og har straks vokst ut av emmaljunga edge duo sportsdelen. Er bare rett over året så blir jo soving i vogn en stund til.
Forslag til vogner med lang rygg og god plass??

Vi har ei som er veldig lang i ryggen og har straks vokst ut av emmaljunga edge duo sportsdelen. Er bare rett over året så blir jo soving i vogn en stund til.
Forslag til vogner med lang rygg og god plass??
Emmaljunga superviking har 105 cm mot edge sine 90 cm, så det er jo litt mer å gå på. Ellers tror jeg at babyjogger elite er ganske lang, men jeg vet ikke hvor lang.

ser t som mange av 3 hjulingene er lange i ryggen, uten at jeg har lest mål/målt.

Tfk, mountain buggy, babyjogger virker iallfall som store vogner.

Ellers er superviking veldig smal, har ett venne par som kjøpte en men jeg tviler på den varer så lenge i bredden, særlig om man skal ha pose ol i den. jeg trur ikke jeg hadde hatt sjangs på mitt tynne barn. ?

ser t som mange av 3 hjulingene er lange i ryggen, uten at jeg har lest mål/målt.

Tfk, mountain buggy, babyjogger virker iallfall som store vogner.

Ellers er superviking veldig smal, har ett venne par som kjøpte en men jeg tviler på den varer så lenge i bredden, særlig om man skal ha pose ol i den. jeg trur ikke jeg hadde hatt sjangs på mitt tynne barn. ?

Takk for svar skal sjekke de ut!

Vi har kjøpt Babyjogger city elite til 2 åringen nå. Og den har laaang rygg. Gutten vår er ganske stor, og lang i ryggen, og ser plutselig veldig liten ut i vogna, da den er romslig :)

Emmaljunga scootee er 105 cm tror jeg. Og britax b-motion plus er 110!

Back
Topp