Sover dere godt for tiden?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg sover egentlig sykt godt! Merker at jeg drømmer en del, og er på do 1-2 ganger om natta, men ut over det er natta stort sett deilig! Sovner raskt og kan enda ligge slik jeg pleier (skytterstilling lent over på magen).

Har hatt perioder tidligere med dårlig søvn, både pga. doturer, urolige bein, og problemer med å sovne. Så jeg kjenner jeg nyter det nå. :p

Har kommet inn i en fase hvor jeg sover dårlig igjen. Våkner mye uten grunn, og når jeg først sover så drømmer jeg så mye - mest hverdagslige ting og at jeg er på jobb, men blir så "sliten" av det for det føles som om jeg har vært våken hele natta :P

En arbeidsdag til så er det endelig helg! Håper på å få hvilt ut litt da ;)

Har kommet inn i en fase hvor jeg sover dårlig igjen. Våkner mye uten grunn, og når jeg først sover så drømmer jeg så mye - mest hverdagslige ting og at jeg er på jobb, men blir så "sliten" av det for det føles som om jeg har vært våken hele natta :P

En arbeidsdag til så er det endelig helg! Håper på å få hvilt ut litt da ;)

Uff, så kjedelg når det blir sånn! Husker jeg drømte så veldig natta før jeg skulle stå opp tidlig og reise på noe greier, type gørrkjedelige drømmer om at jeg dusjet og ordnet meg liksom, men stress, glemte ting osv. Ganske teit å våkne og måtte gjøre det på ordentlig, bare sykt trøtt og enda med stressfølelsen fra drømmene i kroppen. :p

Sover ikke supert for tiden :( Håper det går seg til snart :)

Såver dårlig, men det har jeg egentlig alltid gjort

Dessverre sover jeg ganske elendig:( har nok mye å si at jeg har en toåring som våkner litt om natten fortsatt, også blir det noen doturer i tillegg. Bruker så sinnsykt lang tid på å sovne igjen etter at jeg har vært oppe en tur:shifty:

som gravid tror jeg virkelig man må nyte alle perioder man sover godt:happy:

Vond rygg med låsninger gir dårlig søvn. Klarer heller ikke å ligge på magen enda, det påvirker søvnen litt. Men drømmene er det som forstyrrer. Har hinsidige, detaljette drømmer hele natten lang. Ofte triste, som at mannen går fra meg eller at det blei slutt med tenåringskjæresten min (som jeg ikke har tenkt på på 20 år liksom), eller at det ikke er mannen som er pappa til barnet likevel osv osv...

Det varierer veldig. Våkner ofte ikke alltid jeg får sove med en gang igjen..

Vis jeg sovner, så sover jeg som en Stein. Men har ei sprelleguri magen som holder meg våken :p men er overraskende opplagt selv med lite søvn.

Sover dårlig :( Bekkenet krangler litt, men ikke når jeg er våken. Men når jeg sover lenge i samme stilling så våkner jeg av vondt. Hjelper ikke at mannen og katta koser seg max og sover søtt heller! haha :P

Sover meget godt:) må en gang opp på natta på do,men sovner ganske raskt etterpå heldigvis:)

Vis jeg sovner, så sover jeg som en Stein. Men har ei sprelleguri magen som holder meg våken :p men er overraskende opplagt selv med lite søvn.

Her er jeg motsatt, selv om jeg legger meg tidlig og sover godt, tar det tid å komme seg opp, og jeg skulle gjerne sovet en time til! :p

Uff, så kjedelg når det blir sånn! Husker jeg drømte så veldig natta før jeg skulle stå opp tidlig og reise på noe greier, type gørrkjedelige drømmer om at jeg dusjet og ordnet meg liksom, men stress, glemte ting osv. Ganske teit å våkne og måtte gjøre det på ordentlig, bare sykt trøtt og enda med stressfølelsen fra drømmene i kroppen. :p

Haha, ja, og spesielt når man drømmer om jobb! Våkner liksom og første tanke er "jammen, jeg var jo akkurat på jobb... hvorfor må jeg dit nå??" :P

Sover veldig dårlig, våkner opp mange ganger løpet av natta fordi jeg drømmer og i tillegg må jeg alltid på do flere ganger.

Jeg våkner av hver minste lille lyd eller en brå bevegelse fra samboer. Bare han kommer borti meg om natten, så våkner jeg.. Aldri vært så sensitiv tidligere, men alltid vært litt sensitiv for lyder. Bor ganske tett på E6, og våkner ofte når en stor lastebil kjører forbi..

Jeg sover ekstremt bra jeg :) Men må si at jeg bruker ørepropper fordi at jeg nå er så sensitiv mot lyd og om jeg ikke bruker proppene så får jeg nesten ikke sovet noe ! Men med propper sover jeg som en sten, våkner dor å tisse 0-3 ganger om nattan og sovner igjen med en gang etterpå! :-)

Sover mye mer. Søvnen er litt varierende med små i hus

Back
Topp