Hei apriljenter

Hamasita

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Marsboerne2017
Aprillykke 2017
Hei, jeg tenkte jeg skulle være litt i mars og litt i aprilforumet :) jeg er 33 år, bor i Drammen med mannen min og en gutt på 10 mnd! Foreløpig termin er 3.april (8+5 idag), men jeg gjør vel som de fleste "satser på å føde tidlig!!!".

Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Gratulera og velkommen :) da var vel du også i terminklubben oktober 15? Min gutt er og 10mnd. Blir spennende med to så tette :)

Gratulerer!

Gratulera og velkommen :) da var vel du også i terminklubben oktober 15? Min gutt er og 10mnd. Blir spennende med to så tette :)
Hei hå :) endelig kom du :D velkommen! Da er vi 3 fra oktober 15 her da :D
Velkommen inn til deg :) Artig at vi er så mange fra oktober 15! 18 mnd mellom barna er tydeligvis det magiske tallet :D

Ja, så koselig da :) Jeg både tror og håper 18mnd blir perfekt mellom barna. Krysser dere også fingrene for samme kjønn? :D

Ja, så koselig da :) Jeg både tror og håper 18mnd blir perfekt mellom barna. Krysser dere også fingrene for samme kjønn? :D
Her har jeg et ønske om jente nå. Og har jente følelse :) så får tiden vise hva det blir. Har jo 1 hent og 2 gutter nå, og jeg ser for meg at 2 av hver er perfekt :D

Hadde vært veldig praktisk mer gutt da jeg har alt av klær, men hadde vært veldig fint å få jente. Ikke sikkert det blir flere barn på oss så hadde vært gøy med en av hver :)

Her har jeg et ønske om jente nå. Og har jente følelse :) så får tiden vise hva det blir. Har jo 1 hent og 2 gutter nå, og jeg ser for meg at 2 av hver er perfekt :D

Å, du har fire ja :D Da er det fint med to av hver.

Jeg tenker dette blir siste og at jente hadde vært sååå koselig, men at de vil få utrolig glede av hverandre hele livet om de er samme kjønn :)

Hadde vært veldig praktisk mer gutt da jeg har alt av klær, men hadde vært veldig fint å få jente. Ikke sikkert det blir flere barn på oss så hadde vært gøy med en av hver :)

Enig! Praktisk og utrolig fint for guttungen om det blir en gutt. Men sååå kos det hadde vært å få en datter :) Vi skal bare ha to pga jeg begynner å bli gammel (33 haha)!

Gratulerer og velkommen hit :D Hyggelig å se flere drammensere her :)

Ut fra hva jeg så på den tråden med oversikt over alder og bosted er vi ganske mange som bor i Drammensområdet.

Gratulerer og velkommen hit :)

Back
Topp