Vogn

Attpåklatt2017

Glad i forumet
Vogn blir for oss den største investeringen og vil derfor bruke litt tid på å finne riktig. Flere som har begynt å tenke på vogn? Hvilken vogn ser du for deg?

Du som har fra før; hvilken vogn er du mest fornøyd med?
 
Jeg trur kanskje jeg vil ha emmaljunga. Sist kjøpte jeg ei billigvogn, hadde ikke råd til annet. Den var grei nok, men denne gangen har vi økonomi til ordentlig vogn. Kommer nok uansett ikke til å kjøpe helt ny, masse pent brukte vogner å få tak i :)
 
Har emmaljunga vogn som vi er kjempe fornøyd med. Kommer til å kjøpe en ny siden den vi har blir brukt i barnehagen som sove vogn nå. :D
 
Jeg synes næsten alle vogna ha for liten vognkurve, Vi kjøpte Scandia for den hadde den største som vi klarte å finna.

Kjempe fornøyd med den jeg og gutten sov i kurven til han ble tre - jeg synes det ikke bra å han skal sove i trille del av vogna nær det er kalt
 
Har allerede emmaljunga Edge duo fra første. Så den blir brukt til nestemann også!
 
Etter å ha jobbet i barnehage,har jeg forstått at Emmaljunga har gode vogner. Så tror det blir en slik :)

Har sett på de ulike vognene at kvalitet på bremsene er veldig forskjellig. Så har bestemt meg for hvilke kvaliteter jeg ikke vil ha
 
Her blir det Bugaboo Buffalo:) Vogna er lett, liten sammenlagt, gode hjul, barnet kan sitte begge veier, svær bag, svingbare forhjul og ekstra lang solskjerm. Den perfekte vogna i mine øyne :)

13332.jpg


bugaboo-buffalo-2016-all-black-grey-melange-2.gif
 
Last edited:
Vi har Stokke Trailz til jenta vår, og har vært veldig fornøyd med den. Et av mine viktigste kriterier var at det gikk an å vende sportsdelen mot meg, mye hyggeligere å ha blikkontakt med hverandre når vi er ute og går tur.
 
Tipper det blir en tfk joggster eller kanskje stokke trailz (bare bag delen til den) :) har vært borti mange vogner og favorittene var absolutt MB og easywalker, begge trehjulinger :)
 
Vi har hatt Stokke Trailz til kommende storebror, og lillen i magen får overta den. Er veldig fornøyd med absolutt alt, og elsker det at den har så stort "bagasjerom". Får plass til massevis av handleposer!
 
Jeg aner ikke enda . Til sønnen min før hadde jeg ett merke jeg aldri har hørt om fikk den i gave av oldeforeldre. Ikke noen bra vogn :/ kjøpte en simo, veldig fornøyd :D

Så blir å undersøke mer denne gangen , og forhøre meg litt. :) vogn er veldig viktig for meg , så det blir en viktig investering.
Så hvis noen har gode råd om gode vogner fortell meg. Men ønsker ikke lufthjul , ønsker de harde.
 
Jeg aner ikke enda . Til sønnen min før hadde jeg ett merke jeg aldri har hørt om fikk den i gave av oldeforeldre. Ikke noen bra vogn :/ kjøpte en simo, veldig fornøyd :D

Så blir å undersøke mer denne gangen , og forhøre meg litt. :) vogn er veldig viktig for meg , så det blir en viktig investering.
Så hvis noen har gode råd om gode vogner fortell meg. Men ønsker ikke lufthjul , ønsker de harde.
Hvordan er demping på vogn med harde hjul sammenlignet med lufthjul? Hører andre også som går fra lufthjul til harde :)
 
Vi har simo kombivogn og tfk joggster twist. Jeg er absolutt mest fornøyd med TFK. Så det blir nok den som blir mest brukt neste gang også tenker jeg!☺️
 
Back
Topp