Svetter som en gris

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Føler meg skikkelig ekkel om dagen. Svetter som en gris og er skikkelig klam. I tillegg til bryst som sprenger over hele meg. Føler jeg lukter sur melk. Må dusje flere ganger i døgnet og skifte klær. Husker den svettingen fra sist, men ikke hvor lenge den varte. Fysj.

Har hatt det sånn noen dager jeg også. Snakk om å føle seg glamorøs. slapp plutselig taket hos meg. Tenker at det muligens er vannet i kroppen som må ut?

Kom det før fødsel? Jeg har en uke til termin nå, og svettet ut hele senga i natt så måtte vaske alt :( Håper ikke jeg skal bli sånn i mange måneder :o

Har hatt det sånn noen dager jeg også. Snakk om å føle seg glamorøs. slapp plutselig taket hos meg. Tenker at det muligens er vannet i kroppen som må ut?
Godt det slapp taket til slutt. Håper det gir seg her og snart. Men ja, det er nok alt vannet som må ut. Det er vel en del av renselsen kroppen skal igjennom.

Kom det før fødsel? Jeg har en uke til termin nå, og svettet ut hele senga i natt så måtte vaske alt :( Håper ikke jeg skal bli sånn i mange måneder :o
Jeg var veldig varm og klam i slutten av svangerskapet. Men det fosset ikke av meg før etter fødselen. Det er nå 11 dager siden fødsel og det er ille enda. Men gullis skriver at det har avtatt hos henne. Så regner ikke med at det varer i mange måneder. Uansett går det mot vinter og kaldere tider. Da er det bare å gå barfot ut i snøen. *drømmer* :)

Uff, her også svettes det med stor S!!! :o det renner hele tiden, skikkelig ekkelt.

Varte i 2 uker etter fødsel hos meg, men da våknet jeg hver morgen rundt kl. 9 i en dam i senga, bare da, ikke ellers på døgnet.

Her begynner det og avta, heldigvis! Snart 5 uker siden fødsel, svetter heldigvis ikke i de store doser lenger, men kan fremdeles dusje et par ganger til dagen :(

3 dager til termin, masse vann i kroppen og svetter av å sitte stille :p
Skal bli deilig og bli ferdig med de ukene etter fødsel og få mindre vann og ikke minst mindre svette.

Husker at jeg gikk veldig tynt kledd sist for å svette mindre (juni på kysten) og brukte store ullammeinnlegg + engangs innlegg for å beskytte "melka".

Må nok noe slikt til nå også selv om vi straks møter September her

Første uka var verst, nå går det litt i bølgedaler med hetetokter!
Hadde lite vann i kroppen, gjerne derfor det ikke varte i mange uker!?

Urk...var ute på HS og måtte innom butikken etter på. Trillet i stedet for å kjøre. Med 22 grader og lommert ute så raaaant svetten:( Lite delikat kjenner jeg. Kan ikke ha dyne på om natten heller:o Noen som vet hvor lenge dette varer?o_O

Ja svetter voldsomt jeg og, her er det nå seks døgn siden fødsel. Føler meg skikkelig attraktiv om morgenen nå; både jeg og sengetøyet er klissvått av svette, melka renner fra puppene og når jeg reiser meg ut av senga så har jeg ganglaget til en cowboy :-). Kjenner jeg gleeeeder meg til frisk og skarp høstluft!!

Ja svetter voldsomt jeg og, her er det nå seks døgn siden fødsel. Føler meg skikkelig attraktiv om morgenen nå; både jeg og sengetøyet er klissvått av svette, melka renner fra puppene og når jeg reiser meg ut av senga så har jeg ganglaget til en cowboy :-). Kjenner jeg gleeeeder meg til frisk og skarp høstluft!!
Haha. Signerer den. Føler meg som en fontene om morgenen. Skikkelig vakkert. Og ganglaget til en cowboy ja :D Først var det pga magen. Nå er det pga diverse vondter i nedre etasjen. Skal visst aldri ta slutt :D

Urk...var ute på HS og måtte innom butikken etter på. Trillet i stedet for å kjøre. Med 22 grader og lommert ute så raaaant svetten:( Lite delikat kjenner jeg. Kan ikke ha dyne på om natten heller:o Noen som vet hvor lenge dette varer?o_O
Alt fra et par uker til hele ammeperioden...... noe av det skyldes vann i kroppen og noe hormoner. Hormonene har vi i kroppen så lenge vi produserer melk.

Åh...jeg som satser på å amme lenge...godt vi går mot høst og vinter:o:p

Ikke bli skremt nå, det med hormonene roer seg med tiden :
:)

Ammet i 2 år sist og det varte ikke så lenge. Det avtar litt etter litt ❤️

Bare å glede seg til høst/vinter og vår og krysse fingrene for at jakka puster! Kan bli en klam affære med regnjakke eller jakke som ikke puster - bare slik at det er nevnt nå mens man kanskje enda ikke har investert i sånt tøy.

Ikke bli skremt nå, det med hormonene roer seg med tiden :
:)

Ammet i 2 år sist og det varte ikke så lenge. Det avtar litt etter litt ❤️

Bare å glede seg til høst/vinter og vår og krysse fingrene for at jakka puster! Kan bli en klam affære med regnjakke eller jakke som ikke puster - bare slik at det er nevnt nå mens man kanskje enda ikke har investert i sånt tøy.
Tusen takk for tips❤️

Back
Topp