Bilstolpose

Januarbaby2017

Glad i forumet
Svigermor har strikka en bilstolpose i ull. Tror dere det er nok eller bør vi ha en dunpose heller? Tenker at vi kommer jo til å ha det varmt i bilen før vi setter babyen inn og på vei inn i bilen så kan vi ha teppe også over, og at vi slipper å kjøpe dunposen? :)

Ville nok brukt den :) kan ha ull under strikkepose og det blir jo varmt i bilen

Ville nok brukt den :) kan ha ull under strikkepose og det blir jo varmt i bilen

Ser ikke på pose som noe must i det hele tatt, så det holder sikkert. Som nevnt kan man jo kle på litt mer under, og man kan ha teppe liggende utenpå om det er skikkelig kaldt.

Holder i massevis :) Her bruker vi kun pledd, dette gjorde vi sist også. Har bilen rett utenfor huset og varmer den opp før vi setter oss i den :)

Så gøy med hjemmestrikket Kjørepose!! Driver å strikker en selv - men den blir jo absolutt helt miss!!

Veldig glad for at svigermor har strikka, hadde aldri klart det selv :p

Jeg får se om skal ha kjørepose, nu skal man ikke ha tykke klær på babyer og unger i bil pga evt belastning av bilbelte.

Åpner jo opp evt tar av dunposen/kjøreposen/tøyet før man fester beltene :)

Selv hadde jeg ikke hørt om bilstolpose når vi fikk førstemann, men ble anbefalt det og kjøpte. Svigerinnen min som fikk barn noen dager etter oss synes det var en unødvendig utgift.
Å kle av ungen før man kjører og kle på igjen før man går ut av bilen høres veldig enkelt ut, men jeg skal love dere at etter en liten stund så blir det så travelt og tar sånn tid at det blir ikke gjort ;)

Selv hadde jeg ikke hørt om bilstolpose når vi fikk førstemann, men ble anbefalt det og kjøpte. Svigerinnen min som fikk barn noen dager etter oss synes det var en unødvendig utgift.
Å kle av ungen før man kjører og kle på igjen før man går ut av bilen høres veldig enkelt ut, men jeg skal love dere at etter en liten stund så blir det så travelt og tar sånn tid at det blir ikke gjort ;)

Jeg tror det blir så travelt med nr 2, med henting og bringing i bhg med en baby i tilegg, at det må være helt genialt å ha denne gangen :)
Kjøpte på Finn.no.. En som hadde brukt sin i 4 mnd! Tips til alle :D betalte 300kr i stedet for 900kr i butikken :)

Ja kan se for meg at det er stress, men bilstolpose i både dun og hjemmestrikka kan en jo bare åpne opp også lukke igjen når man skal ut av bilen :)

Jeg kommer iallfall til å gå for bilstolpose da jeg skal skaffe adapter til understellet på vogna mi også. Da håper jeg det blir kjempelett å hive bilstolen der, til små butikk turer, kontroll på helsestasjon/sykehus og slikt. Og den må være slik at selen kommer på innsiden av posen, pga trafikksikkerhet og enkel å åpne/lukke for justering av om det er varmt eller kaldt :)

Førstegangs og håper planen funker

Jeg kommer iallfall til å gå for bilstolpose da jeg skal skaffe adapter til understellet på vogna mi også. Da håper jeg det blir kjempelett å hive bilstolen der, til små butikk turer, kontroll på helsestasjon/sykehus og slikt. Og den må være slik at selen kommer på innsiden av posen, pga trafikksikkerhet og enkel å åpne/lukke for justering av om det er varmt eller kaldt :)

Førstegangs og håper planen funker
Førstegangs her også og har samme plan :) Kjøpte meg Voksi move på 40% salg (er ikke salg lenger) :D

Jeg tenkte sy en bilstolpose-wrap. Slik at den kan ligge i setet under ungen, lett feste beltet og så wrape rundt oppå der. Er førstegangs, så vet jo ikke om det funker, men føler at det er en god plan :)

Jeg tenkte sy en bilstolpose-wrap. Slik at den kan ligge i setet under ungen, lett feste beltet og så wrape rundt oppå der. Er førstegangs, så vet jo ikke om det funker, men føler at det er en god plan :)
Jeg har faktisk sydd en bilstolpose-wrap. Sydden den for ca 1 måned siden, og den virker genial :P Blir spennende å ta den i bruk. Kjøpte fleecepledd på Europris til billig penger, og et dynetrekk på sparkjøp som mønster :)

Jeg har faktisk sydd en bilstolpose-wrap. Sydden den for ca 1 måned siden, og den virker genial :P Blir spennende å ta den i bruk. Kjøpte fleecepledd på Europris til billig penger, og et dynetrekk på sparkjøp som mønster :)

Så smart! Ble ull og bomullstrekk fra stoff og stil på meg. Hadde nok vært lurerer (billigere) om jeg haddexkommet på dynetrekk og pledd :P

Back
Topp