Wheat vs. Mini A Ture

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hvilken av de dressene anbefaler dere, hvorfor, hvordan er de i str. Og er det eventuelt noen som selger en i 80 til gutt? Helst med pelskrage
ImageUploadedByBV Forum1471807872.999343.jpg
 
Vi har hatt wheat sin vinterdress 2 år på rad, og jeg er super fornøyd med den! Til våren liker jeg best mini a ture sin :)
 
Vi har hatt wheat sin vinterdress 2 år på rad, og jeg er super fornøyd med den! Til våren liker jeg best mini a ture sin :)
God og varm? Eller må man kle godt opp under, er for vandt med lag på lag til meg selv, så vet liksom ikke hvordan det fungerer med baby :)
 
God og varm? Eller må man kle godt opp under, er for vandt med lag på lag til meg selv, så vet liksom ikke hvordan det fungerer med baby :)
Vi brukte ull undertøy også en tynn ulldress fra memini under da vi var til fjells på vinteren og hun var god og varm :) vet på dager der det ikke er super kaldt så har bhg kun brukt body og strømpis, men likevel er hun god og varm :)
 
Begge er veldig gode dresser. Varme og gode. Mini a ture sin har vanntetthet på 8000, mens wheat har 10000. Mini a ture er også noe stivere enn wheat. Og de er begge gode i str. Anbefaler begge :)
 
Back
Topp