Når starte med sportsdel?

Utrolig86

Betatt av forumet
Vi har Bugaboo Buffalo vogn. Om 14 dager skal vi til syden og jeg syns det virker som umåtelig mye styr å ha med vognbaggen. Jenta er 4 mnd når vi reiser. Kan vi bruke sportsdelen da? Syns jeg har sett noen bruke den ' liggende'. Hun kan jo ikke sitte i den....:)

Vi reiser til Mallorca 30 sept. Jeg tar med bagdelen, der vet jeg hun får sove godt. Syns hun er for liten til sportsdelen og tenker vente så lenge som mulig før jeg bytter. Har emmaljunga og er ikke noe mer styr å ta med bag, vet ikke om det er mer å dra på med din vogn!?
Fått prampack i hus i dag også, så håper jeg vogna reiser trygt også :D

Så lenge det er sportsdel på ordentlig vogn og ikke en liten reisetrille så blir det vel nokså likt sånn bagasjemessig? Vi reiste med bagvogn i Prampack i sommer. Gikk fint det. :)

Hva er Prampack?

Prampack eller Airshell er godkjent innpakning for barnevogn som sendes med fly. Da vil du få dekket eventuelle skader på vognen uten problemer (bare husk at du må se over vognen i ankomsthallen før du har forlatt flyplassen, for du må få skademelding av de ansatte på flyplassen dersom noe har skjedd med vognen.) Det er mange som leier ut begge deler, både privat og profesjonelt, så du kan leie på forhånd eller hente på flyplassen. Stokke sin Prampack kan du kjøpe også, selges i de fleste babyutstyrsbutikkene eller på nett, koster rundt 1500 kr, men jeg vil anbefale å følge med på FINN om du vil kjøpe, for der kan du få de brukt billig - og det viktige er jo ikke at den er ny, bare at den er hel. :)

Dette er Prampack:
ImageUploadedByBV Forum1472023492.364346.jpg

Vi har Bugaboo Buffalo vogn. Om 14 dager skal vi til syden og jeg syns det virker som umåtelig mye styr å ha med vognbaggen. Jenta er 4 mnd når vi reiser. Kan vi bruke sportsdelen da? Syns jeg har sett noen bruke den ' liggende'. Hun kan jo ikke sitte i den....:)
Vi har begynt å bruke sportsdelen og vår lille prinsesse stortrives. Vi har lagt en pute lignende den som er i nyfødtinnlegget i bilstolen i bunnen på vognen, så hun ligger flatt:-) Vi bor i Spania og det ble altfor varmt nedi bag'en selv om vi har sommerkalesjen. Så det er positivt med tanke på varmen at de kommer opp i sportsdelen og får litt mer bris!

Back
Topp