NRK Jordmødrene

Høres skummelt ut! Jeg tenker jeg vil vite så lite som mulig om hva som venter meg siste graviditetsdagen(e) :p fortrenge det så jeg slipper å grue meg

Høres skummelt ut! Jeg tenker jeg vil vite så lite som mulig om hva som venter meg siste graviditetsdagen(e) :p fortrenge det så jeg slipper å grue meg
Det er klart at man får se mye forskjellig, men jeg synes det er fint å se litt forskjellig som skjer. Enda da. Vet ikke om jeg kommer til å tenke det samme hele veien :)

Jeg synes også det er koselig å se den episoden -newton fødsel- med hun programlederen Line som skal ha barn. Mannen synes også den er fin å se på :-) Ligger på NRK .no

Har sett noe på tlc Da var det keisersnitt de episodene og det var interresant. Greit å være forberedt på ting som faktisk kan skje enn de programmene som viser skrekkeksempler.

Husk at det er laget for TV, så noen episoder er veldig klippet for å vise kanskje litt for mye av det som er vondt og evt. dramatisk.

Så den for noen år siden, og mener å huske at den er så mye hyggeligere enn feks de på Fem osv.

Hvis du blir skremt, ikke se det :)

Back
Topp