Utflod

Smulemamma

Flørter med forumet
Skal all denne utfloden være godt for noe? Nå har jeg fått så mye at jeg har satt inn tampong. Kanskje slimproppen holder på å snike seg bort også? Noen som vet om det er viktig å ha denne utfloden og at man ikke bør bruke tampong? Hva gjør dere?

Lurer jeg også på:p har brukt bind i flere uker for å slippe at det skal renne gjennom klærne:eek: en dag gikk jeg tom og prøvde med tampong, men det var vondt så jeg var snar med å ta den ut.. Leste også etterpå at tampong ikke er anbefalt siden det da kan blomstre opp bakterier som kan vær uheldig..

Jeg sliter med dt samme men bruker bare truseinnlegg/bind og bytter ofte. Men slitsomt m all den utfloden. Var ikke så ille tidligere men dt ble plutselig mye.. er i uke 32+6 idag.

Jeg har slitt med d samme og spurte jm om dette :) hun lurte litt på utseende konsistens og farge, å hos meg hørtes d ut for slimproppen dreiv å løste seg opp :)

Lurer jeg også på:p har brukt bind i flere uker for å slippe at det skal renne gjennom klærne:eek: en dag gikk jeg tom og prøvde med tampong, men det var vondt så jeg var snar med å ta den ut.. Leste også etterpå at tampong ikke er anbefalt siden det da kan blomstre opp bakterier som kan vær uheldig..

Kanskje lurt å bare bruke bind da ja. :)

Back
Topp