Dagen for termin er her

Åh masse lykke til! Har selv termin imorgen og var hos jordmor istad, men hun ville ikke sjekke åpning eller strippe meg. Kjenner at jeg er litt snurt og lei. Hvorfor er det så forskjellig fra jordmor til jordmor? Åh nå begynner tårene og strømme på igjen. Er så lei og sliten og vil bli ferdig nå :arghh: Håper det hadde effekt for deg da :happy:

Åh masse lykke til! Har selv termin imorgen og var hos jordmor istad, men hun ville ikke sjekke åpning eller strippe meg. Kjenner at jeg er litt snurt og lei. Hvorfor er det så forskjellig fra jordmor til jordmor? Åh nå begynner tårene og strømme på igjen. Er så lei og sliten og vil bli ferdig nå :arghh: Håper det hadde effekt for deg da :happy:
Takk!
Vet ikke hvorfor det er forskjell... Min spurte meg om jeg ville at hun skulle sjekke modning og eventuelt strippe om det var mulig.
Forstår godt at du er lei, det er jeg også. De siste ukene er virkelig lange.

Takk!
Vet ikke hvorfor det er forskjell... Min spurte meg om jeg ville at hun skulle sjekke modning og eventuelt strippe om det var mulig.
Forstår godt at du er lei, det er jeg også. De siste ukene er virkelig lange.

Signerer!

Noen synes rett å slett at infeksjonsfaren er for stor, og har derfor godt bort i fra og sjekke modning, og hinne løsning. Min fastlege er også en av dem som har sluttet med det :(
Har derfor ikke noen peiling etter ukesvis/timesvis med maserier hvordan det ligger an hos meg. Om dem har gjort noe annet enn å pine meg:wtf:
Nå er jeg 4 dager over termin, og skulle gjerne ha vist noe om tingenes tilstand der nede :yuck:

Back
Topp