Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja utrolig kjedelig:-/Så kkjedelig
Håper det er slik her ogsåVår ble og forkjøla denne helga. Men virker så det går fort over uten feber![]()
SelvfølgeligHehe ble det rødvinssaus da?![]()
Her sover storebror nå og håpet at lillebror også sover slik jeg også fikk sovet litt men ser dårlig utAah min er også morgen fugl. Hehe. Nå har hun sovet littskulle sovet selv men jeg måtte vaske klær
![]()
Typisk at når man planlegger å ta en powernap så kommer det noe i veienHer sover storebror nå og håpet at lillebror også sover slik jeg også fikk sovet litt men ser dårlig ut
Her virka det som at en skikkelig god og lang lur pluss at jeg la meg med henne natt til lørdag hjalp. Hun klarte ikke sovne uten å ligge krøllet i armene våre.Håper det er slik her også![]()
Sant det. De har aldri lur samtidig så jeg kan bare drømme å få sove litt på dagtid etter dårlige netter. Men får bli en tidlig kveldTypisk at når man planlegger å ta en powernap så kommer det noe i veien![]()
Oii tror ikke jeg hadde orket besøk hvis du selv er sliten og har barn som er forkjølaSant det. De har aldri lur samtidig så jeg kan bare drømme å få sove litt på dagtid etter dårlige netter. Men får bli en tidlig kveld.
Kjenner det passer dårlig med besøk av en venninne og hennes 3 barn hvor spesielt den midterste er utrolig full i energi og sjelden hører etter på beskjeder som blir gitt
Hihi greit for han når han ikke trenger å høre det hele dagenMannen har byttet batteri i absolutt alle lekene til frøkna"ja men det er klart de skal ha batteri"
Planer for dagen?God morgen kengu![]()
Ha ha mye lyd hos dere?Mannen har byttet batteri i absolutt alle lekene til frøkna"ja men det er klart de skal ha batteri"
Haha jeg vurderer å legge ett par leker i sekken hans i mårraHihi greit for han når han ikke trenger å høre det hele dagen![]()
Hoho. Det hadde vært gøyHaha jeg vurderer å legge ett par leker i sekken hans i mårraså skal han få kose seg med de på jobben.
Haha gjett omHa ha mye lyd hos dere?
Jeg skal møte en venninne og barna hennes senerePlaner for dagen?
Vi hadde med fisher price løven på taekwondo treningen sist torsdag. Men lyden ble ganske lav i den store hallenHoho. Det hadde vært gøy![]()
Ja, ble vel dempa av mye anna lyd ogVi hadde med fisher price løven på taekwondo treningen sist torsdag. Men lyden ble ganske lav i den store hallen![]()
Vurderer å si vi ikke orker besøk idag. Storebror burde nok også vært litt ute idag hvis han orker etter luren. Er så fint vær. Men får se hvis gubben ikke er så sent hjemme fra å skru bilOii tror ikke jeg hadde orket besøk hvis du selv er sliten og har barn som er forkjøla
I slike tilfeller er det lov å si nei![]()
Vi skal selv ut snart å møte en venninne og hennes barnlille har mark i rumpa og må ut å bevege på seg
![]()