Skravletråd August 2016

Barn og barn gått å lagt seg igjen.

Så her er det påan med husarbeid og diverse som må gjøres.

Men først..kaffe og strikke litt

Mannen har byttet batteri i absolutt alle lekene til frøkna :p "ja men det er klart de skal ha batteri"

Typisk at når man planlegger å ta en powernap så kommer det noe i veien :p
Sant det. De har aldri lur samtidig så jeg kan bare drømme å få sove litt på dagtid etter dårlige netter. Men får bli en tidlig kveld:-).
Kjenner det passer dårlig med besøk av en venninne og hennes 3 barn hvor spesielt den midterste er utrolig full i energi og sjelden hører etter på beskjeder som blir gitt

Sant det. De har aldri lur samtidig så jeg kan bare drømme å få sove litt på dagtid etter dårlige netter. Men får bli en tidlig kveld:-).
Kjenner det passer dårlig med besøk av en venninne og hennes 3 barn hvor spesielt den midterste er utrolig full i energi og sjelden hører etter på beskjeder som blir gitt
Oii tror ikke jeg hadde orket besøk hvis du selv er sliten og har barn som er forkjøla :)
I slike tilfeller er det lov å si nei :)
Vi skal selv ut snart å møte en venninne og hennes barn :D lille har mark i rumpa og må ut å bevege på seg :p

Oii tror ikke jeg hadde orket besøk hvis du selv er sliten og har barn som er forkjøla :)
I slike tilfeller er det lov å si nei :)
Vi skal selv ut snart å møte en venninne og hennes barn :D lille har mark i rumpa og må ut å bevege på seg :p
Vurderer å si vi ikke orker besøk idag. Storebror burde nok også vært litt ute idag hvis han orker etter luren. Er så fint vær. Men får se hvis gubben ikke er så sent hjemme fra å skru bil:-). Storebror går ikke skikkelig selv enda så skal jeg ut med begge 2 alene må jeg ha han i vognen og der har han ikke ro til å sitte så lenge om gangen. Og bekkenet mitt er såpass dårlig ennå at det ikke er så langt jeg kommer

Back
Topp