Ikke helt forumet tror jeg, men trenger råd. Jeg er alene om omsorgen for den lille og barnefaren har (heldigvis) alltid vist interesse. Der var frem til jeg havnet på føden med premature rier i uke 27. Siden da har jeg omtrent ikke hørt i fra ham etc. Jeg snakket med ham og ga beskjed om at lille var født og han skulle hive seg rundt og sjekke billetter (han bor på en annen side av landet) for å komme så snart som mulig. Vi hadde og snakket om dette før fødselen og han ville veldig gjerne komme på sykehuset. Jeg snakket med på søndag (14.08.). Jeg hadde enda ikke hørt noe i dag, så jeg sendte mld og lurte på hvordan det gikk med billettene... Fikk mld tilbake om at han kunne komme 21.-22.09. Da er lille 6 uker!!!!?? Er det bare meg som synes det er helt feil?
jeg begynte å grine for jeg synes det er vel drøyt at en som sier han skal være der synes det er helt ok og ikke treffe sin nyfødte datter på 6 uker?
Ville dere sagt noe eller bare svelge kamelen? Lille vil jo ikke merke noe, men jeg vil alltid vite at han ikke ville treffe henne før 6 uker etter hun ble født