Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hva det er men tidvis tror jeg det kommer en baby til når jeg går eller går på do og tisser, men aner ikke hva/hvilke smerter, kan kjennes som nedpress av og til, snakket med jordmor om dette to uker etter fødsel, men hun sa det var normalt.. To uker til 6 ukers kontroll, så får sjekke igjen da!
Samme her....Vet ikke hva det er men tidvis tror jeg det kommer en baby til når jeg går eller går på do og tisser, men aner ikke hva/hvilke smerter, kan kjennes som nedpress av og til, snakket med jordmor om dette to uker etter fødsel, men hun sa det var normalt.. To uker til 6 ukers kontroll, så får sjekke igjen da!
Samme her...føles ut som d skal komme noe ut når jeg står og går, begynner heldigvis å bli bedre, men skjønner at d kan stå på lengre (siden du har 2 uker igjen til 6 ukerskontrollen)...her er d 2,5 uke siden fødselen og hadde håpet d skulle gi seg snart:/
Det er skikkelig vondt til tider, særlig on jeg har gjort for mye, eller lener meg frem for å ta toalettpapir på do, men driver enda med renselse og kjenner jo kroppen endrer seg enda, så er nok derformen verdt den gleden som kom
![]()
Uff, håper vi blir kvitt d snart begge to!! VELDIG verdt d ja
Jeg synes faktisk den tiden etter fødselen med alt av vondter er mye værre enn fødselen i seg selv!!