Ekstra hormonellamonster på slutten?!?

Mamsama

Flørter med forumet
Blir nesten litt skremt av meg selv. Er så sinnsykt hormonell og griner og blir sint for alt og ingenting. Har 3 dager igjen til termin og er kjempe lei. Har hatt tulletegn til fødselen sikkert 20 ganger de siste 4 ukene og legen var overbevist om at jeg ville føde før termin da jeg er annengangs og hodet ligger langt nede og har vært festet de siste 4 ukene. Sliter også med sopp og hemorider som tydeligvis syns det er kjempe stas og komme tilbake og eksistere hos meg. Alt er vondt og alt er teit! Er det flere som har det slikt? Går på veggen snart :nailbiting: sist gang var en drømmegraviditet iforhold til denne gangen :hungover:

Akkurat som eg skulle skrevet det sjøl!!
Eg har 9 daga til termin og har venta no siden veke 35, for då var legen på gyn. sikker på at det ikkje var lenge igjen! ;P
Mykje tyngre, lenger og meir plaga dette svangerskapet enn forgje...:(

Føler med deg, akkurat slik hadde jeg det også! Jeg gikk 9 dager over, de siste dagene kunne man ikke snakke til meg engang☺️ Så forstår hvordan du føler deg, og sender deg en klem!

Ja!!!! Har 6 dager til termin, men forhåpningene de to siste ukene har vært skyhøye pga mye maserier og ellers modning, i tillegg til at begge jordmødrene var sikker på at fødsel var like rundt hjørnet... Ender opp med at jeg er direkte dritsur hele dagen..

Har bokstavelig talt ligget våken og kjent etter det minste tegn på at det virkelig er igang de siste nettene, og endt opp med å gråte fordi jeg innser at det ennå kan gå nesten tre uker før jeg får babyen min.. For noe dritt :( Synes synd på oss og sender dere en klem ❤️

Ja! Griner av ingenting :arghh: nå er jeg på 2. dagen på overtid... Å fikk beskjed av fødselslegen på sykehuset for over 2 uker siden at det var snakk om dager... Å legen min ville ikkje gi meg flere timer, for han mente også det var snakk om dager...
Var på sjekk på sykehuset på tirsdag, siden jeg hadde hatt uregelmessige rier natt til tirsdag. Men de ga seg. Å de sa at jeg måtte hjem å sove og slappe av, for da var det snakk om timer. Eller HVERTFALL innen maks 2 dager!
Men jeg ligger nå her på sofaen å har fremdeles en liten ein i magen...
Å alt er vondt å fælt, å jeg klør over alt! Strekkmerker og hovne bein! Pluss ett bekken fra helvette!
Så her går det mest i grining og sutring til mannen (stakkars!) :banghead: håper lillegutt kommer ut nå snart...

Samme her. Er til vanlig litt "sensitiv" for lyder (hater kroppslyder og høye lyder som kommer uten at jeg forventer det), men nå er det helt ekstremt. Bare at samboer puster klikker jeg for. :p Alt han sier vrir jeg i hodet mitt slik at det fort blir en spydig kommentar tilbake eller at jeg ikke svarer i det hele tatt. At han spør om vi skal finne på noe ute med folk får meg til å bli irritert. Tenker bare "skjønner han ikke at jeg ikke har lyst til å vise meg frem for noen før jeg er kvitt denne magen og alt det vannet i bena??" Haha, jeg må jo le litt. Har advart han om at jeg er MEGET irritert, men at jeg egentlig ikke mener noe med det. Han takler det til tider bra, så det blir ikke så mye krangling heldigvis ☺️

Akkurat som eg skulle skrevet det sjøl!!
Eg har 9 daga til termin og har venta no siden veke 35, for då var legen på gyn. sikker på at det ikkje var lenge igjen! ;P
Mykje tyngre, lenger og meir plaga dette svangerskapet enn forgje...:(
Det er nesten så det er bedre at de IKKE sier hva de tror i det hele tatt, så man slipper å bli skuffa.. men så vil vi jo gjerne vite hva de tror også da vi rare gravide damene :hilarious:

Føler med deg, akkurat slik hadde jeg det også! Jeg gikk 9 dager over, de siste dagene kunne man ikke snakke til meg engang☺️ Så forstår hvordan du føler deg, og sender deg en klem!
Takk!! Godt med litt forståelse nå altså :happy: Åh så kjipt det må ha vært å gå 9 dager over, men det er vel verdt det når nurket endelig kommer ut :happy:

Jeg er ikke grinete, men har ikke tålmodighet, og er veldig fjern. Vil helst være i fred med tankene mine. Jeg har også hatt timesvis, og ukesvis med maserier/kynnere/slim, og slimproppen som har gått. Som har gitt meg håp om at kansje for en gangs skuld jeg får før termin.
Men nei jeg er på overtid igjen. Og jeg sliter Max med søvn, forstoppelse, og jeg har smertefulle hemorider som stadig plager. Hadde ikke mye lyst men, måtte bare på apoteket i dag. Få noe for å få godt på do. Viste det ville bli fryktelig etterpå, men måtte bare velge mellom pest eller kolera. Ikke greit å være forstoppet heller. Også tenkte jeg at om jeg kansje fikk gjort nr 2 at det ville hjelpe ting i gang. At baby som ligger høyt i bekkenet får skrudd seg lenger ned...
Tiden vil vise ;)

Back
Topp