Noen som pumper her?

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Er det noen av dere som pumper dere? Lurer på om dere pumper dere om natta også? Eller pumper dere før dere skal legge dere og så vente til neste morgen med å pumpe igjen?

Pumper om morgenen for da er jeg da er de somregel ganske sprengte, selv med to amminger om natten, er morgenen hard :p måtte pumpe å gi flaske i starten, først etter 2-3 uker tok hun skikkelig tak og fikk til amming :)

Pumper om morgenen for da er jeg da er de somregel ganske sprengte, selv med to amminger om natten, er morgenen hard :p måtte pumpe å gi flaske i starten, først etter 2-3 uker tok hun skikkelig tak og fikk til amming :)

Hehe;) så bra! Da finnes det håp for oss også med tanke på amming :)

Pumper 4 ganger i døgnet for å få opp melkeproduksjonen,og mater 8 ganger i døgnet for at lille skal gå opp i vekt :) Gir mat med Medela Calma flaske,den er designet for å etterligne mors bryst,så kan gjøre det lettere for bebisen å få tak på puppen, da teknikken blir veldig lik. Anbefales! Vi gjør det, og øver på å legge til brystet ca annenhver gang lille spiser. Vi SKAL få til ammingen! :D

Jeg pumper og gir på flaske. Må pumpe en gang på natten, gjør det etter at lille har fått mat ca kl 03. Blir alt for sprengt om jeg venter helt til morgenen. Sist barseltid gjorde jeg det ikke om natten, da fikk jeg tette melkeganger og det anbefales ikke☺️

Veldig spent på dette med amming, og tenker litt for mye på det nå før fødsel. Har kjøpt dobbel elektrisk brystpumpe. Men dere som både pumper og ammer. Hva slags flasker bruker dere? Jeg har kjøpt et par Medela Calma som visstnok har en sutt som ikke skal ødelegge for naturlig amming, men er det noe problem liksom? Går det greit å bruke vanlige sutter og komme med puppene også? :) Spør sikkert dumt, men tenker ALT for mye på det.

Sikkert dumt spm... men hvorfor pumper og ammer dere? For å få opp produksjonen? Føler jeg har lite melk så er ute etter tips:p lillemor henger konstant på puppen men produksjonen ser ikke ut til å øke..

Jeg pumper. Måtte begynne med det på sykehuset for de gangene hun nektet å ta pupp og ble helt krakilsk. Hun suger ikke ferdig brystet, så jeg begynte å få tette melkeganger i går osv. Pumper om natten om det er skikkelig spreng. Må ha melk på lur for mating med sprøyte om hun har sånne dager/netter som i går kveld/natt:(

Sikkert dumt spm... men hvorfor pumper og ammer dere? For å få opp produksjonen? Føler jeg har lite melk så er ute etter tips:p lillemor henger konstant på puppen men produksjonen ser ikke ut til å øke..
Jeg måtte begynne på sykehuset for å få opp produksjonen. Men, må nok trappe ned etterhvert for hun suger seg ikke ferdig og har utrolig spreng pga det.

Back
Topp