Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggris!! Hørtes magisk ut! Tenker den søvnen blir god og etterlengtetKjennes at det har vært morning siden 5 og mannen borte. ZzzZzz..... Heldigvis hyttetur denne helgen med mamma og sis og stefar, så natt til i morgen skal mamma ta henne på overnatting på sitt rom! Så jeg får sove! Hurra![]()
Huff pumping i tillegg. Det er mye arbeid. Men må man så må manJepp! Med mating hver 3.time og pumping halvparten av gangene,blir det ikke mye søvn nei...![]()
Samme her. Lillegutt har lange gode søvnperioder på dagtid og er veldig snill og rolig. Så kommer natten. Da er han lys våken, har flere bæsjebleier og spiser ganske hyppig. Skikkelig natteravnLillemor er verdens snilleste om dagen, men om natten får ingen av oss det helt til.... Har derfor ikke sovet på altfor lenge! Er ganske trøtt ja!
Litt "godt" å høre at det er flere...Samme her. Lillegutt har lange gode søvnperioder på dagtid og er veldig snill og rolig. Så kommer natten. Da er han lys våken, har flere bæsjebleier og spiser ganske hyppig. Skikkelig natteravn![]()
Full forståelse!!! Jeg har bare én og synes det et slitsomt nok...Kjenner til det ja. Her har vi en som er veldig urolig om kvelden og natten. Så minimalt med søvn. Nå reiser samboeren på jobb på mandag og blir vekke en stund. Da er jeg alene med tre stykk. Og de to andre må tidlig opp på skolen, så Kvir meg litt.
Jepp! Er fast bestemt på å fôre han opp på morsmelk,og da må det melkesHuff pumping i tillegg. Det er mye arbeid. Men må man så må man![]()
Det kaller man supermamma! Vet aldri om jeg hadde klart det selv. Tror nesten jeg er for egoistisk til å sette meg selv i en såpass stor jobb. Applaus til deg!!Kjenner til det ja. Her har vi en som er veldig urolig om kvelden og natten. Så minimalt med søvn. Nå reiser samboeren på jobb på mandag og blir vekke en stund. Da er jeg alene med tre stykk. Og de to andre må tidlig opp på skolen, så Kvir meg litt.
Oi.. Lykke til! Forstår godt at du gruer deg til det. Men godt gjortKjenner til det ja. Her har vi en som er veldig urolig om kvelden og natten. Så minimalt med søvn. Nå reiser samboeren på jobb på mandag og blir vekke en stund. Da er jeg alene med tre stykk. Og de to andre må tidlig opp på skolen, så Kvir meg litt.
Så herligHer er det motsatt. Lillegutt sover godt på natta , men dårlig på dagen. Han våkner hver tredje time for amming, men sovner straks igjen. Uvant, for storebror sov aldri om nettene ..
Men hvorfor gjør du det slik? Både ammer og pumper du? Jeg bare lurer fordi jeg fullpumpet med min første. Var fast bestemt på å gi morsmelk akkurat som duJepp! Er fast bestemt på å fôre han opp på morsmelk,og da må det melkes![]()
Er fordi vi sliter litt med den ammingenMen hvorfor gjør du det slik? Både ammer og pumper du? Jeg bare lurer fordi jeg fullpumpet med min første. Var fast bestemt på å gi morsmelk akkurat som duJeg fikk ikke til ammeteknikken den gangen. Nå bare ammer jeg. Jeg syns pumpingen ga bedre kontroll på melken og hva babyen fikk i seg.
Ja det var akkurat sånnEr fordi vi sliter litt med den ammingenGutten min kunne amme,han hadde aldri helt taket på puppen,men han klarte det jo. Plutselig i løpet av et par døgn på sykehuset,slet han veldig med å få tak på puppen. Så nå prøver vi å lære teknikken igjen,og imens pumper jeg
Så det er vel omtrent som du gjorde med første da?