LilleNusk5
Betatt av forumet
Hvilke hobbyer og interesser har du? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg baker designkaker Wow!!!Vis vedlegget 192202 Jeg baker designkakermen tar en pause nå, med tre barn og denne lille i magen, pluss jobb, strekker verken tiden eller energien til... Denne lagde jeg for 2 helger siden
Nå vil jeg lære å strikke! Ser for meg at det er mer praktisk, for da har man ikke tidsfrist og man kan legge det til side når man vil
Wow!!! Så utrolig flink du er!!! Men skjønner godt du trenger en pause nå jaVis vedlegget 192202 Jeg baker designkakermen tar en pause nå, med tre barn og denne lille i magen, pluss jobb, strekker verken tiden eller energien til... Denne lagde jeg for 2 helger siden
Nå vil jeg lære å strikke! Ser for meg at det er mer praktisk, for da har man ikke tidsfrist og man kan legge det til side når man vil
Det gjorde jeg også mye før! Ikke gjort siden sist svangerskap, da sto jeg i garasjen å pussa og beisa helt til siste slutt! Fikk litt avsmak da for ble så dårlig!Liker å pusse opp gamle møbler, men føler ikke jeg har noe fritid egentlig![]()
Det gjorde jeg også mye før! Ikke gjort siden sist svangerskap, da sto jeg i garasjen å pussa og beisa helt til siste slutt! Fikk litt avsmak da for ble så dårlig!