Hvilke hobbyer\interesser har du?

LilleNusk5

Betatt av forumet
Hvilke hobbyer og interesser har du? :)

Ehh... Jobb... Dattera vår... Husarbeid?
Før vi fikk vår første så var jeg mye på fjellturer, fisket i sjø, elv og vann, strikket, tok bilder, blogget, trente, var på byen og alle tilgjengelige festivaler og konserter, bakte og koste meg med matlaging og mye god vin. Nå har jeg ikke tid til å lese en bok engang! Haha! Men ville aldri bytta det ut igjen!

image.jpeg Jeg baker designkaker :) men tar en pause nå, med tre barn og denne lille i magen, pluss jobb, strekker verken tiden eller energien til... Denne lagde jeg for 2 helger siden

Nå vil jeg lære å strikke! Ser for meg at det er mer praktisk, for da har man ikke tidsfrist og man kan legge det til side når man vil

Skal sies at jeg har prøvd meg på strikking 2 ganger før, uten en veldig suksess HAHAHA men hey, kanskje det vil gå denne gang

Jeg er hekta på strikking <3 elsker å gå turer i fjellet, både med og uten barn. Eller generelt å være ute. Barna mine er jo store så jeg har alt for mye fritid..
Pusser opp en del også. Kan vel kalles en ufrivillig hobby, hvis alt blir som planlagt så har vi en platt og to soverom som skal bygges før april. Samt en god del andre småting.

Dyr er min store hobby, men etter at jeg sluttet å ha det aktivt som hobby (type konkurrere med), så har bakingen tatt en støtte og større del av fritida. Elsker kaker og elsker å være kreativ, så hvorfor ikke kombinere de to :D Ikke noe store greier. Lager stort sett bare til eget bruk og venner og bekjente. Lagde en bryllupskake i våres, og det var veldig gøy å få til bra :D Og så har trening blitt en del av hverdagen også. Elsker løpeturer i skogen ❤ Og musikk/konserter :)

Jeg liker all handarbeid, sg tegner jeg og leser. Ute hobby er det reiser og å prøve noe nytt - slik at jeg har dykke prøve, motor cykle prøve, vannkort (kayakk) og er ferdig med 2 års program som fjell og sjø redder

Vis vedlegget 192202 Jeg baker designkaker :) men tar en pause nå, med tre barn og denne lille i magen, pluss jobb, strekker verken tiden eller energien til... Denne lagde jeg for 2 helger siden

Nå vil jeg lære å strikke! Ser for meg at det er mer praktisk, for da har man ikke tidsfrist og man kan legge det til side når man vil
Wow!!!

Har du nettside ?

Vis vedlegget 192202 Jeg baker designkaker :) men tar en pause nå, med tre barn og denne lille i magen, pluss jobb, strekker verken tiden eller energien til... Denne lagde jeg for 2 helger siden

Wow!!! Så utrolig flink du er!!! Men skjønner godt du trenger en pause nå ja ;)

Liker å pusse opp gamle møbler, men føler ikke jeg har noe fritid egentlig :)
Det gjorde jeg også mye før! Ikke gjort siden sist svangerskap, da sto jeg i garasjen å pussa og beisa helt til siste slutt! Fikk litt avsmak da for ble så dårlig!

Vi har hytte på fjellet så naturligvis bruker vi mye tid der. Vi er veldig glad i turer i fjellet, koser oss! I tillegg har vi båt på fastplass og campingvogn vi fritt kan trekke rundt. Sååå, dette kan jeg vell kalle hobbyene mine. I tillegg har vi hund som er med overalt, og katt. Dyr er en stor hobby. Jeg har også alltid hatt hester. Men etter at jeg måtte avlive stjerna mi i 2013, solgte jeg den andre hesten i 2014. men har fortsatt nok å drive med da:) I helgen skal vi ut med båten, kommer hjem på søndag. Så det MÅ bli fint vær. Hehe :)

Liker å gå tur, se filmer på kino, være med vennene mine. Strikker så smått og synes det er gøy å bake.

Den store interessen min siden jeg var bittelita har vært hester, men det slutta jeg med for noen år siden pga.av økonomi. Har hatt perioder av og på hvor jeg har passet andre sine, men siden jeg har jobbet så ustabilt så har det vært vanskelig å få det til. Stort savn i livet, håper det kommer en dag igjen hvor jeg kan gjenoppta den livsstilen.

Det gjorde jeg også mye før! Ikke gjort siden sist svangerskap, da sto jeg i garasjen å pussa og beisa helt til siste slutt! Fikk litt avsmak da for ble så dårlig!

Hehe, ser for meg at det blir meg nå. Skal pusse opp en vugge nå, har nettopp tatt et svæært vitrineskap :)

Back
Topp