Høsten

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Da er høsten snart her, og sommeren har vært helt ok med sol..

Vi er som dere vet i Tunisia nå. Sovet i en by i 2 netter nå(der vi bodde tidligere), og skal til en øy som heter Djerba i dag.. 5 timers kjøretur.. Så håper det går greit. Heldigvis AC i bilen :)

Ungene storkoser seg og syntes det er rart de ikke snakker Norsk her :D

Koste oss med en deilig rosévin jeg kjøpte på flyplassen i Nice. Deilig i varmen :) ImageUploadedByBV Forum1471420458.354953.jpg

ImageUploadedByBV Forum1471420368.117025.jpg
 
Så fine bilder Lene! Ser ut som dere koser dere max :) hvor lenge skal dere være?
 
Så deilig :) dere er heldige! Alt er bare bra med oss :)
 
Så herlige bilder Lene :)

Her går det i samme tralten, familie, jobb og studier :p
I helgen er jeg alene hjemme for å jobbe med masteroppgaven. T er på hyttetur med pappaen, og Lillebror er på campingtur med besteforeldrene.
I morges skulle jeg si hadet til minstemann, da jeg dro på et tidlig møte før han skulle leveres hos mamma og pappa. Da sa han: "Mamma, når jeg skal være borte i to natter, så savner jeg det veldig!" Åh, da var det nesten så jeg ringte mamma og ba henne la han være igjen hjemme :p Men vi har så godt av dette hele familien, å dele oss opp litt å gjøre andre ting. Minsten skal få all oppmerksomhet av 4-6 voksne og en ungdom hele helgen, uten andre unger, og T får frisk luft på fjellet, hvor det ikke er vits i å mase om å spille Pokemon Go eller Mario kart :rolleyes:
Ha en super helg alle sammen! :D
 
Så herlige bilder Lene :)

Her går det i samme tralten, familie, jobb og studier :p
I helgen er jeg alene hjemme for å jobbe med masteroppgaven. T er på hyttetur med pappaen, og Lillebror er på campingtur med besteforeldrene.
I morges skulle jeg si hadet til minstemann, da jeg dro på et tidlig møte før han skulle leveres hos mamma og pappa. Da sa han: "Mamma, når jeg skal være borte i to natter, så savner jeg det veldig!" Åh, da var det nesten så jeg ringte mamma og ba henne la han være igjen hjemme :p Men vi har så godt av dette hele familien, å dele oss opp litt å gjøre andre ting. Minsten skal få all oppmerksomhet av 4-6 voksne og en ungdom hele helgen, uten andre unger, og T får frisk luft på fjellet, hvor det ikke er vits i å mase om å spille Pokemon Go eller Mario kart :rolleyes:
Ha en super helg alle sammen! :D
Kan være godt med en pustepause fra hverandre innimellom ja. :) kan tenke meg T (evt pappan) har det veldig fint med en pause fra pokemonmas :p
 
Kan være godt med en pustepause fra hverandre innimellom ja. :) kan tenke meg T (evt pappan) har det veldig fint med en pause fra pokemonmas :p
Det var nok godt for dem begge (men mest T, ja!) :-D
 
Her har vi hatt en mild overgang til hverdagen.

Hermine var i bhg mandag-onsdag forrige uke. Torsdag var det så deilig vær så da tok vi fri og dro på fjelltur. Fredag hadde hun halv dag, henta henne etter lunsj og så dro vi på fisketur. :)

Denne uken skal jeg handle inn og forberede til bursdag. Men idag skal hun til legen, så blir halv dag i bhg idag også.

Stor stas å være nest eldst på avdelingen sin. Tenk, neste år har vi førskolebarn. :eek:
 
Her har vi hatt en mild overgang til hverdagen.

Hermine var i bhg mandag-onsdag forrige uke. Torsdag var det så deilig vær så da tok vi fri og dro på fjelltur. Fredag hadde hun halv dag, henta henne etter lunsj og så dro vi på fisketur. :)

Denne uken skal jeg handle inn og forberede til bursdag. Men idag skal hun til legen, så blir halv dag i bhg idag også.

Stor stas å være nest eldst på avdelingen sin. Tenk, neste år har vi førskolebarn. :eek:
Greit å komme i rute igjen?

Er hun syk? Håper alt er bra.

Så artig med bursdag. Gleder seg vel? Mina snakker om bursdagen sin hver dag. Men vi er nok i Libya, så blir isåfall en annerledes bursdag :)
 
Her går det i det samme hver dag ; stranden og ut på ettermiddag/kveld å se øyen. Tivoli i går og i dag mulig Medína. Ungene koser seg veldig :)

Håper dere har det bra :) ImageUploadedByBV Forum1471876131.170387.jpgImageUploadedByBV Forum1471876154.452932.jpgImageUploadedByBV Forum1471876174.820731.jpgImageUploadedByBV Forum1471876188.194916.jpg
 
Greit å komme i rute igjen?

Er hun syk? Håper alt er bra.

Så artig med bursdag. Gleder seg vel? Mina snakker om bursdagen sin hver dag. Men vi er nok i Libya, så blir isåfall en annerledes bursdag :)
Deilig å være alene med Helmer på dagtid. ;)

Ikke syk nei. Men plages med sure oppstøt/refluks og forstoppelse så legen ville utrede henne for sølialki. :eek:
 
Deilig å være alene med Helmer på dagtid. ;)

Ikke syk nei. Men plages med sure oppstøt/refluks og forstoppelse så legen ville utrede henne for sølialki. :eek:
Blir litt roligere med et barn :D

Uff, så kjipt. Håper hun ikke har det :( Må hun ta gastroskopi?
 
Så deilig! Men at dere orker å farte i varmen :eek:

Hvordan går det med magen? :cool:
Takler varmen bra alle mann heldigvis. Slår ikke varmen fra Egypt i fjor hehe.. Dette er ingenting :D bare innimellom jeg får litt hetetokter :)

Kjøpte med tabletter fra Egypt i fjor. Som jeg fikk på sykehuset. Dagen etter jeg kom, så kjente jeg antydning til mageproblemer. Så da kjørte jeg på med de in3-4 dager. Og da slapp jeg unna diaré og magesmerter. Bank i bordet :)

Hvordan er været i Tromsø? :)
 
Deilig å være alene med Helmer på dagtid. ;)

Ikke syk nei. Men plages med sure oppstøt/refluks og forstoppelse så legen ville utrede henne for sølialki. :eek:
Uff så kjedelig, men bra hun utredes. Tror og håper hun slipper gastroskopi med så gode blodprøver de klarer å ta nå!!
 
Uff så kjedelig, men bra hun utredes. Tror og håper hun slipper gastroskopi med så gode blodprøver de klarer å ta nå!!
Ja, jeg håper det er mer uskyldig enn som så. Men pga historien med melkeallergi og flere diffuse symptomer ville legen utelukke sølialki iallfall. Fint å bli tatt på alvor iallfall. :) i mellomtiden skal hun gå på daglig lavdose med lactulose for å få magen i gang. :)
 
Back
Topp