Gullkorn fra manne-munn...

Ctrl

Gift med forumet
Januar 2017
Julikulene 2020
De fleste her har vel en bedre halvdel (enten det er mann eller kvinne), eller kanskje til og med småunger eller familie, som kommer med utsagn som er litt "på kanten" i forhold til tilstanden vi er i nå..

Tenkte det kunne være litt morro å dele noen av disse, så vi har noe å distrahere oss med når kvalmen står på. :happy:


Kan begynne med min sambo, som kom med et utsagn etter vi hadde lagt oss: "Om det burde vært avgift på kufis-utslipp burde vært avgift for gravide også!"

Ikke så lett å kontrollere alt når man er oppblåst :shifty: :hilarious:
 
"Nå som du er gravid er det viktig å tenke på kosthold og helse. Vår baby skal ikke måtte spise babyglass middag når du er ferdig å amme"
Sier han som bor i et annet land og ikke kommer til å lage et eneste måltid!
 
Når jeg var 8 uker på vei...

Når var termin igjen, i oktober? (!!!)
Du er 4 uker på vei? (!!!)

Siste kan vel kanskje unnskyldes med at han kanskje tenkte 4 uker over tiden :p men den første var drøy altså! Hadde han ikke vært over normalen interessert i babyen i magen så hadde han nok fått hørt det :p
 
"Nå må du komme, melkeigla er sulten"... :p Jeg lo meg skakk...
 
Sambo lurte på om det var 8 mnd det tok før den lille var ferdig bakt, han hadde nemlig funnet ut at den lille skulle bli født på julaften:D
 
Elste sønnen min sa til meg (før vi viste at vi var blitt gravide) etter 2 uker ferie med besteforeldrene sine :
Mamma, magen din har blitt litt stor... har du vært flink å spise?
 
Samtalen foregår i senga da jeg skal snu meg fra rygg til siden.

Jeg: " fader! Føles ut som at jeg skal spjære pga bekkenet!"

Samboer: " slapp av, er bare ca 3-4 mnd til du skal spjære, så ikke noe å tenke på nå."

Jeg holdt jo på å dø! Hahahaha!
 
Mannen spurte om det var vanlig at gravide ikke barberte leggene sine og om det liksom var av medisinske grunner.. Var vel et lite hint om at jeg begynte å bli litt vel hårete :p

Hehe, jeg har sagt til sambo at etterhvert som jeg blir tyngre og større må han hjelpe meg med den biten hvis det er viktig for han. Men var visst ikke så viktig. Men kjenner det er litt viktig for meg da. Kaktus er en ting, men teppe er jo noe annet
:D
 
Hehe, jeg har sagt til sambo at etterhvert som jeg blir tyngre og større må han hjelpe meg med den biten hvis det er viktig for han. Men var visst ikke så viktig. Men kjenner det er litt viktig for meg da. Kaktus er en ting, men teppe er jo noe annet
:D
Haha, sa det samme til han, og fikk samme svar :p
 
Har helt glemt å skrive dette hehe... Skjedd på før natt 6 på hotell uten BBhugme, men første natt på nytt hotell.

Mannen: SE det er mini Putin! *holder frem en liten pølsehotellpute*
Meg: Æææsj jeg vil ikke ha hotellbakterier inni underlivet mitt da,.

Ikke bare bare å være mann haha,,
 
Jeg snakka med svigerinna mi om at jeg er gravid og det hørte tantegutten min på 7 år og da sa han: "Du tante? Du vet det er bare en måte å bli gravid på??" og så litt dumt på meg:p:laughing002 Barn nå til dags altså..:happy7
 
Kollega spurte meg hvordan det gikk en dag jeg mildt sagt ikke følte meg helt på topp. Sa at jeg følte meg stor, tung og skikkelig ulekker. Svar: "Slapp av, det blir bare verre!"

Ikke mye til trøst, men ga meg en god latter :)
 
Sambo har hjemmekontor og jeg kjeder meg hjemme med bekkenløsning. Han blir vel litt lei av at jeg maser, så han foreslo at han kunnne slå opp babygymmen så jeg/magen kunne få leke med den. På tide å skaffe seg noen hobbyer tror jeg.. :p
 
Stuck på gulvet og trenger hjelp av mannen for å komme opp..
Mannen: Du er ikke hval nå asså.
Meg: Nei, mer som en ballong!
Mannen: Tenkte mer på en sånn piggfisk jeg da..

:oops::oops::oops:
 
Stuck på gulvet og trenger hjelp av mannen for å komme opp..
Mannen: Du er ikke hval nå asså.
Meg: Nei, mer som en ballong!
Mannen: Tenkte mer på en sånn piggfisk jeg da..

:oops::oops::oops:
Hahaha. At han tørr! Min er for feig til å bli med på leken :p Selv har jeg foreslått både kengeru, pingvin og piggsvin *knis*..
 
Hahaha. At han tørr! Min er for feig til å bli med på leken :p Selv har jeg foreslått både kengeru, pingvin og piggsvin *knis*..

Hehe :hilarious: kenguru! Den var ny :D her går det i tjukka, hval, "whale-ing" osv. Og nå tydelig vis piggfisk. Men til hans forsvar så var det fordi han syntes piggfisken var søt da. :p Og det kommer vel oftere fra meg enn fra han ;)
 
Hehe :hilarious: kenguru! Den var ny :D her går det i tjukka, hval, "whale-ing" osv. Og nå tydelig vis piggfisk. Men til hans forsvar så var det fordi han syntes piggfisken var søt da. :p Og det kommer vel oftere fra meg enn fra han ;)
Det et jo det mest logiske gravidedyret ;) ;) Synes sånt bare er morsomt :D
 
Back
Topp