Ble litt kos på verandaen helt til katta dukket opp med en halvdø musHåper du fikk nyte finværet etter jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt kos på verandaen helt til katta dukket opp med en halvdø musHåper du fikk nyte finværet etter jobb![]()
Det skjønner jeg godt dere ikke vilKnall å ha det på skolen
vi har ikke klassen hans hjemme, det kommer vi ikke til å ha så lenge de må invitere alle. Jeg har lovet ham at han aldri skal måtte invitere mobberen sin hjem. Ikke inn i huset vårt.
På skolen får vi låne førsteklasserommet/Sforommet, kjøkken og gymsal. Er det til klassebursdag for alle er det gratis. (kan leie til andre anledninger)
God ettermiddagGod morgen folkens![]()
Nok å gjøre i dag du daI dag skal jeg bake.
Vel. Jeg får koke gele i alle fall.
Kaka må vente. Ovnen er opptatt den neste timen eller så.
Jeg koker gele og så går jeg en lang tur med lillesøster og så satser jeg på å få bake når jeg kommer tilbake. Da må vel kjøkkenet mitt være ledig.
Jeg skal etter min store plan vaske huset i dag også.
Det ser ut til å bli en del jobb i morgen også, ja....
Svigermor baker kringlene hun skulle ha med seg.Nok å gjøre i dag du daEr det noen som har okkupert kjøkkenet ditt?
Jeg har funnet ut at alle planene jeg legger for en dag aldri blir som planlagt![]()
Hun har ei fast nå som har et spesielt ansvar for henne nå i starten.Gjør nok det
Har hun fast kontaktperson?
Det hadde jeg. Var på shopping i byen i går og i besøk. I dag har jeg og frøkna vært i åpen barnehage. Bra hos dere ?Håper du har hatt en super dag selv![]()
Hvordan går det med barnehagenHun har ei fast nå som har et spesielt ansvar for henne nå i starten.
Sliten ? God vaktSnart jobb..
God ettermiddagGod morgenNå er det tid for å rydde opp etter frokosten, så en tur på badet og så tid for dag 2 i barnehagen.
Deilig med solVaskemaskin satt på
Kjøkken rydda
Snart skal jeg ut å nyte sola
Rart det sitter så lenge iJepp. Hun er bare så utrolig skeptisk at det er slitsomt
Ja, det er kanskje det enklesteJa selvom jeg da like greit kunne bygget opp med klosser under senga![]()
Jeg løp en turFunnet noe å gjøre?
Du driver med da?God ettermiddag![]()
Det er braHun har ei fast nå som har et spesielt ansvar for henne nå i starten.
Ikke særlig braHvordan går det med barnehagen?
Noe så enormt. Klarer knapt tenke. Men må holde ut vakta. Mye å gjøre idagSliten ? God vakt
JaRart det sitter så lenge i
Godt du kan bruke god tid på tilvenning![]()