Mageform

Håpefull

Glad i forumet
Når jeg våkner om morgenen merker jeg veldig godt at magen er hard og buler ut på venstre side. Er d livmoren/baby som ligger på venstre :)? 13+5

Det kan vel antas:) jeg har hatt samme følelse en stund; at magen er større på en side. Når jeg er på ul finner de barnet med en gang litt over på ene siden :)

Sniker: jeg vil tro det er som du sier! Min lille lå på høyre side hele svangerskapet, og det så merkelig ut :-P Ble ofte hardt og rart på den siden. Samtidig som det stort sett var der jeg fikk kynnere når de kom etterhvert.

Vedlegg

• 1471513382605.jpg
    1471513382605.jpg
    57,6 KB · Visninger: 108
Babyen ligger nok på den ene siden ja. Var slik med nr 1, hun lå på høyre mens nå er jeg hardere på venstre side. Pussig :)

Sniker: jeg vil tro det er som du sier! Min lille lå på høyre side hele svangerskapet, og det så merkelig ut :-P Ble ofte hardt og rart på den siden. Samtidig som det stort sett var der jeg fikk kynnere når de kom etterhvert.
For en fin babykul <3

Blir morsomt nå fremover, spark og bevegelser! Og ikke minst de rare mage formene vi kommer til å få når de rører på seg :D

Huff.. Siden jeg er 1 gangsgravid så vet jeg ikke hva som er normalt å kjenne.. Har en hoven følelse på venstre sia.. Hver gang jeg bøyer meg gjør d vondt/ubehagelig.. Er d ligamentsmerter? Samme når jeg setter meg ned kan jeg føle d samme, samt nedtrykk i livmor tapp.. Blir så usikker :/

Ser at mange av magene har forskjellig babyform :) min er mer rund, fikk liksom aldri den buleut tuten nederst først..
Flere som ikke fikk buleut tuten? :p

Back
Topp