For en mage!

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Herlighet, den magen...:eek: Er 8 uker på vei, og jeg SER gravid ut!

I forrige svangerskap var det så lite mage at jeg gikk med svai rygg for å få frem magen, da jeg var rundt 4 måneder! Og nå? Seriøst...

Har tydd til gravidbukser siden alle bukser strammer, typ alt annet enn joggebukser. Og i de synes det ihvertfall:oops: Så i dag ble det innkjøp av collegegenser!

Håper det er flere enn meg som har en del mage? Og er det slik at flergangser får fortere mage?

Er 9 uker på fredag og magen begynner å vises ganske godt, hvertfall etter mat. Har begynt med gravidbukser jeg også, siden alle andre bukser strammer. Var forberedt på at magen kunne komme fort når man har vær gravid tidligere, men dette var litt uventet. Har ikke fortalt det til familie eller venner enda, men spørs om de ser det selv snart :-O

Er 9 uker på fredag og magen begynner å vises ganske godt, hvertfall etter mat. Har begynt med gravidbukser jeg også, siden alle andre bukser strammer. Var forberedt på at magen kunne komme fort når man har vær gravid tidligere, men dette var litt uventet. Har ikke fortalt det til familie eller venner enda, men spørs om de ser det selv snart :-O
Det tenker jeg også, snart vil de spørre:nailbiting:

Har ei runde med love-handles rundt magen jeg da som kamuflerer reka enn så lenge:p Er 7+4

Vanlig at magen kommer før hos oss som har født før ja :) jeg har mye fra før så her synes det ikke enda, men tipper at det blir vanskelig å skjule om noen uker (5+4 i dag)

Hadde ikke helt trommeskinn av en mage før, men var så jeg kunne ha treningstights og tettsittende genser... nå? :glasses9Neeej. Da syns det godt.. Har allerede gått opp en str i arbeidsbukser, men ikke mye mageplass igjen i de heller....:smiley-ashamed008

Jepp, her og! Jeg er 6 uker og det er folk som har lurt på om jeg er gravid!!:woot:
Hvordan (!!!) skal dette kunne skjules i 6 uker til?! :p

Om morgenen føler jeg meg normal med en liten bump, etter frokost og utover dagen blir det bare verre og verre... Gleder meg til det ser ut som en gravidmage. Når ser det bare ut som jeg har kost meg ekstra mye i ferien :-P
Akkurat sånn her å.... Heheheh.

Minstejenta mi har begynt å spørre om jeg er mett i magen støtt og stadig. Tror den er litt større en vanlig nå :oops:

Jeg også har en sykt stor mage, og det er liksom ikke tvil om at det er gravidmage - rund som en ball. Ihvertfall på kvelden ser det ikke ut som det kun har vært litt mye softis i ferien.
Og bare 5 -6 uker på vei! Går med store kjoler, men er vanskelig å skjule allerede. Det er 5 gang jeg er gravid og det er sikkert grunnen.

Ja, nå må jeg kaste meg på magetrenden jeg også :P For en ballongmage jeg har om dagen :O Og jeg tror ikke det bare er pga de par ekstra feriekiloene heller :p

Eg som var så stolt av å kunne gå ned en str i arbeidsbukse må sikkert gå opp igjen om ikkje så lenge :P Magen en oppblåst om kveldene allerede (barn nr 4) men eg håper virkelig at eg kan skjule det på jobb fram til veke 12..

Jeg vinner! Her er meg i går, før (!) middag. Føler magen skal sprenges til tider!
c4cab41b2c7d602529a72350fb1aebf2

Jaaa, samme her! Hadde ikke trodd jeg skulle se gravid ut så fort. Er bare oppblåst da, but still.

Og nå skal vi skal til svigers i helga :o
kjære vene, hva kan jeg ha på meg uten at jeg A: skal dø av åndenød B: vise at magen har vokst.
Ikke så lett dette!

Jaaa, samme her! Hadde ikke trodd jeg skulle se gravid ut så fort. Er bare oppblåst da, but still.

Og nå skal vi skal til svigers i helga :eek:
kjære vene, hva kan jeg ha på meg uten at jeg A: skal dø av åndenød B: vise at magen har vokst.
Ikke så lett dette!

Jeg hadde på mamma dongeribukse og en vid bluse utenpå når jeg måtte på et kveldsbesøk...følte de stirra på magen min....men det var sikkert psykisk. Takka nei til et vinglass og vid bluse vettu

Back
Topp