Må ha ferie den også![]()
Bare synd kroppen ikke får en ferie også Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha ferie den også![]()
Og ei allerede som heta det samme som mi. Så glad jeg merka lapper og sånt med de fornavn mellomnavn og etternavn![]()
Svært urolig frøken ikveld. Opp og ned den trappa til ei som står i senga.. Trolig halvsovebde egentligBare synd kroppen ikke får en ferie også Haha![]()
Har telefonnummer på mine ogJa det er lurt, har og bestilt med for og etternavn + telefonnummer.
Hadde jeg bodd i nabolaget skulle jeg gjort det. Elsker rips, med sukker og vaniljesaus.Kommer du og plukker disse da?![]()
Vanskelig å se i kveldssola. Men det er ti ripsbusker der nederst i hagen
Planen er rips med vaniljesaus på bursdagen. Renset rips i fryseren som kan brukes som dessertHadde jeg bodd i nabolaget skulle jeg gjort det. Elsker rips, med sukker og vaniljesaus.
Jeg har en syk ektemann som gjør mer enn han burde.Hmmm noen andre som kan hjelpe til da?
Gikk for navnVi skriver navn hvertfall
Blir spennende å se fremover CamillaPar minutter etter flaska slapp. Men det har hun gjort de siste kveldene. For hun er så trøtt etter vi kutta ned til en lur. Men mye våken på kveld og natt likevel
Men da kan hun plukke rips imorgenJeg har en syk ektemann som gjør mer enn han burde.
Og ei svigermor som er borte i dag men tilbake sent i kveld og helt klart hjelper til (mer enn jeg liker og vel så det) resten av uka.
Heia norgeSkal se den jeg og
God kveldGod dag damerKjenner at jeg absolutt ikke er 100% tilstede på jobb om dagen
Når det bare er 9 dager til permisjon
Tenker på alt jeg skal gjøre osv
![]()
Håper alle får en fin dag!
God kveldGod morgen alle sammen
Slikkelig drittdaf her
Så kjipt daFikk ikke jobben jeg var på intervju på
Bilen streiker
Det så snadder ut
Jobben er da å få plukket og renset, kan barna hjelpe med plukkingen da?Planen er rips med vaniljesaus på bursdagen. Renset rips i fryseren som kan brukes som dessert
Og å koke saft. Evt da fryse bær til å koke saft senere.
Gubben gikk opp halv 10. Da var hun ikke til å roe ned lengre uten å legge seg med henne. Påtur selv. Utslitt idagBlir spennende å se fremover CamillaHusk å slappe av du også søta
![]()
Håper vi vinnerHeia norge
Ja det var detSå kjipt da![]()