Oslo jentene som vil møtes :)

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Hei jenter :)

Vi snakket i en annen tråd om å møtes, jeg er i hvert fall ledig på ettermiddagene framover nå (forelesninger og seminarer på dagen). Noen som vil møtes i i morra eller onsdag eller torsdag etter kl 16 en gang? :)

Hei jenter :)

Vi snakket i en annen tråd om å møtes, jeg er i hvert fall ledig på ettermiddagene framover nå (forelesninger og seminarer på dagen). Noen som vil møtes i i morra eller onsdag eller torsdag etter kl 16 en gang? :)
Hei :) jeg vil! Jeg kan onsdag og torsdag. Er fra februar-forumet, er det greit at jeg tipser Oslo-jentene der om denne tråden? :)

Denne uken blir litt vanskelig for meg siden mannen jobber ettermiddag / kveld . Må være hjemme med 2åringen :-)

Kanskje alle kan komme med forlag til når det passer for dem i løpet av denne og neste uke? :-)

Jeg kan torsdag denne uken og tirsdag, onsdag og torsdag neste uke :)

Hei,

Jeg vil gjerne møtes, men har dessverre eksamen denne uken, og de neste 3 ukene er jeg ute i felt. Men hvis dere skal møtes flere ganger i løpet av høsten så er jeg med :)

Rundt kl 19 neste tirsdag da? Noen som vet om en koselig kafé? :)
Jeg syns expresso house enten på Bogstadveien på Majorstuen eller ved tbanen på Nasjonalteateret er koselig :)

Tirsdag kl 19 passer for meg :) hvem andre er med?

Har såå lyst å være med! Men har litt mye å gjøre den uka. Må se om jeg får tid.

Last edited:
Back
Topp