Styrtfødsel

Gratulerer! Endelig! :happy:
Det er din tredje, ikke sant? Min tredje er den eneste jeg gikk på overtid med, det startet med at vannet gikk og endte med styrtfødsel. Skikkelig luring, altså!

Gratulerer og kos dere masse.

Men så fint og fort det gikk! 9 dager på overtid og ute på 20 min☺️☺️☺️
Gratulerer så mye :) 20 min i aktiv fødsel :o? Jeg hadde 2 timer og 40 min i aktiv fødsel på onsdag, og fikk beskjed om at jeg kanskje ikke kom til å rekke sykehuset evt neste gang :o Er førstegangsfødende. Hvor lang tid var du i aktiv fødsel med de andre to :)?

Gratulerer så mye :) 20 min i aktiv fødsel :eek:? Jeg hadde 2 timer og 40 min i aktiv fødsel på onsdag, og fikk beskjed om at jeg kanskje ikke kom til å rekke sykehuset evt neste gang :eek: Er førstegangsfødende. Hvor lang tid var du i aktiv fødsel med de andre to :)?

Ja jeg var sjokkert, mine to andre tok 24 timer og 8 timer. Denne gang hadde jeg 4 cm da jeg kom inn. På 20 min gikk jeg fra 4-10 cm og hun var ute på en stormrie. Nå er nok dette vår siste- om ikke hadde nok jeg vært litt engstelig for neste gang☺️ Gratulerer så mye til deg!!!☺️

Gratulerer :) Blir spennende å høre flere detlajer rundt denne styrtfødselen etterhvert :)

Back
Topp