Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det spørs hvor det gjør vondt. Kan være forskjellige ting. Har selv gått i over 1 uke med intense smerter som kommer og går og først både lege og sykepleier sa det er vanlig. Og 3 andre jordmor sa det samme. Da gikk til min jordmor hun kontakta gyn og ba om ul. Da fant de ut at jeg har både bekkenløsning og en muskel knute på 4 cm rett under navelen som presser og gjør rett og slett h...... For meg skikkelig smerter.
Kan være Bekkenproblemer, jeg ringte en fysioterapeut/ Manuellterapeut heldigvis Hun hadde avbestilling så fikk time i morgen ellers ville venta i flere uker. Så gleder meg å komme dit. Sliter selv å sitte og bevegelse er nesten uaktuelt nå. Går snart bøyd .Hmm.. Hørtes ikke særlig godt ut :/ Jeg skal ta det opp med legen npr jeg skal dit neste uke så får jeg høre hva hun tenker om saken. Har begynt å kjenne det en del i korsryggen og setemuskelen når jeg sitter på harde underlag eller går mye så kan jo være begynnelse på noe bekkenproblemer her og :/