Hva hadde du gjort?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Kokte saltkjøtt til middag i dag, og av ulike årsaker ble det sent før maten var ferdig. Første gangen jeg lager det, dyrt kjøtt, brukt laang tid på det og lagd god kålrabistappe og kokt mandelpotet. Da jeg holdt på med siste finishen og skal skumme av en gang til litt som hadde samlet seg på toppen, ser jeg at det fløt en husflue sammen med skummet.

Hadde du spist maten, eller kastet den?

Hadde nok spist det. Tenker vi får i oss ganske mange insekter vi ikke vet om i løpet av et år uansett. :p og maten er jo kokt. Så er jo ikke skittent, i mitt hode. :p

Plukk den ut, og nyt maten :)

Spist maten såklart.
Vi får jeg oss masse fluer og andre insekter, særlig når vi sover, så hadde ikke brydd meg om en død flue som du tar ut av kjelen.. ;)

Har helt klart plukket ut flua og spist maten :p

Kasta flua og spist maten... Er det ikke slik at et menneske svelger mellom 10 og 20 fluer i søvne i løpet av et liv? Da er det ikke farlig at den har bada litt i maten før du spiser den :p hehe

Kasta flua, servert maten, ikke fortalt det til de andre ;-)

Hadde tett ut flua og spist maten

Kasta flua og spist maten... Er det ikke slik at et menneske svelger mellom 10 og 20 fluer i søvne i løpet av et liv? Da er det ikke farlig at den har bada litt i maten før du spiser den :p hehe
Det er visst en myte :P Det var noen som skrev det på nettet for å se hvor fort feil informasjon kan spre seg ;) Dette var når internett var ganske nytt da..
Og som svar til trådstarter: kasta flua og spist maten! Null stress!

Det er visst en myte :P Det var noen som skrev det på nettet for å se hvor fort feil informasjon kan spre seg ;) Dette var når internett var ganske nytt da..
Og som svar til trådstarter: kasta flua og spist maten! Null stress!

Har spist noen fluer på sykkeltur da :D

Jeg er såpass sensitiv til slike ting og mat at hadde tenkt en dårlig kelner vits mens jeg tok den opp av maten, servert de som skal spise og holdt meg langt unna selv

Hadde tatt ut flua. Får i oss verre ting fra f.eks brusbokser eller uvasket frukt. Husk at i noen land er insekter mat :D

Nei nei... Det er helt feil. Er ganske sikker på det er edderkopper og ikke fluer, man svelger i søvne.. Sånn jeg har hørt det i hvert fall... :D Ble det noe bedre? :p

Back
Topp