Ville endret sinksalve til NAF barnesalve, selges på apotek. Den er fantastisk, sverget til den.

dyr, men dryg i bruk.

enkelte salver er bare noe dritt, en fra natusan eller noe som vi hadde var rett og slett fæl, la seg i sånne flak som vi måtte vaske vekk.
Den vippestolen er bra, men tror ikke den kan brukes til helt nyfødte? Er noe med hoftene. Vi har en stol som ikke vipper like godt, men kan brukes fra nyfødt pga at fotenten kan løftes så barnet ligger nedi der i stede for å henge fra bekkenet.
Siden jeg skriver fra app ser jeg ikke lista nå, men en ting å ønske seg er tripptrapp-stol, med evt babysete.

vi har stol fra før, så skal ønske bare babysetet.
Og så må jeg bare si at jeg personlig syns stellekommode med badekar og sånt var bare utrolig upraktisk. Vi arvet en kommode sist. Denne gangen kjøper vi bare en vanlig kommode til å ha klær i på badet, så skjer bading i balje og stell på stellematte på gulvet. Badekar i kommode kan ikke brukes like lenge som en større balje, du kan ikke sitte ved siden av baljen (kan være tungt å stå bøyd sånn og holde ungen gjennom hele badet), gris ved fylling/tømming, man må åpne/lukke lokket og håndtere baby, evt stelleunderlaget og slikt samtidig, ungen gråter og drypper og er kanskje oljete... Nei, den viker vi langt unna. Dessuten kan en vanlig kommode følge barnet hele levetiden og ha større plass til klær/utstyr.
Skjønner at man velger ulike løsninger altså, ville bare dele min erfaring
Har du smekker og siklesmekker på lista? Trappegrind, trenger dere noe slikt? Babytepper/helseteppe, lekematte, babygym?
Mye av dette er jo ikke ting som haster, bare kommer med forslag her