Godt hun sovnet daJeg måtte overtamen hun sovna etter 30 min
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt hun sovnet daJeg måtte overtamen hun sovna etter 30 min
![]()
Hvotdan gikk natta?Frøkna sover dårlig gitt. Håper det bare er nå og ikke fortsetter sånn i hele natt
Elsker stjerner !Ja. Med denne komboen blir det nyydelig. ❤❤![]()
Du styrer på duJepp. Kom hjem og pappaen møtte oss og tok jenta mens jeg bar varene opp brattbakken
Så var det inn å mekke middag
Det skjønner jeg jaHihih. Gleder meg så til å sy det![]()
Det skjønner jeg jaHihih. Gleder meg så til å sy det![]()
Du får bestille av meg daDet blir garantert nydelig ❤
Skulle gjerne hatt noe med de stoffene selv ❤
Hadde også hvert et nydelig sengesett
Takk, men ellers takk..Du kan få noen av megjeg har for mye! Overreagerer på det meste
![]()
Kos dere i bursdagGod morgen dereidag står familiebursdag på kalenderen. Samboers bestemor blir 87 år
![]()
Vi har endel jakthunder (elg) også har jeg noen hyrdehunder jeg bruker til agility, lydighet og sporOi, så mange hunder dere harhvilken rase?
Jeg ogElsker stjerner !
Alltid noe å gjøre vettuDu styrer på du
Kanskje etterhvertDu får bestille av meg da![]()
![]()
Om dere mangler endel, så holder sikkert ikke 2500krKanskje etterhvert![]()
Mannen har satt opp budsjett på 2500 på ting til lillebror når vi får lønn til han forhåpentligvis kommer!
Og vi mangler en god del så tror han drømmer litt![]()
Div klær (har nesten ikke noe), helst en del varme klær i forhold til oktober babyOm dere mangler endel, så holder sikkert ikke 2500krbaby koster
![]()
Det blir detTravelt altså![]()
Det var mange hunderFølte meg elendig i ettermiddag og endte med at vi dro og spiste pizza ute. Stoppet innom svigers på vei hjem derfra og det ble sent før vi var hjemme men ungene sovnet momentant da [emoji14]
4 av 9 hunder er foret og lagt for natten men vondt i viljen å ta de siste og legge meg. Blir en glass cola isteden og finne meg noe godt i skapet, utsette litt [emoji14]
Vil helst ha det nå..Da må man ønske seg![]()
Kos dere i bursdagGod morgen dereidag står familiebursdag på kalenderen. Samboers bestemor blir 87 år
![]()