Skravletråd August 2016

Kjøpte meg en sjokoladeplate. Når jeg kommer ut fra soverommet så er halvparten spist opp. Jeg ser på mannen, "oii ja jeg tok en bit" hahaha. En veldig stor bit :p
Høres ut som meg det :p hahah

Aha :( du får la han ta bøygen neste gang om dere skal ha flere :) de har bare godt av å kjenne på det! Her fikk mannen sjokk :p han gikk som en zoombie i starten :D
Åja. Gjett om :p

Nå er jeg i full jobb fra og med 22 august. Så neste barn vi evt får, skal komme slik at jeg får rett til foreldrepenger og han sine uker i pappaperm. Hadde han fått det denne runden hadde jeg sluppet å jobbe dobbelt

Han går langs bord og andre ting, men hverken går eller står uten støtte
Og klatrer over alt..
Facinerende hvor ulik ungene er. Mener du og hadde nevnt at lille U gjerne kunne sitte med bøker og kose seg.
Mi spiser de heller. :p og har absolutt aldri tid til å stå stille. Begynte å klatre før hun kunne reise seg selv. Nå løper hun og blir skikkelig sinna om hun ikke får gå enkelte steder.

Åja. Gjett om :p

Nå er jeg i full jobb fra og med 22 august. Så neste barn vi evt får, skal komme slik at jeg får rett til foreldrepenger og han sine uker i pappaperm. Hadde han fått det denne runden hadde jeg sluppet å jobbe dobbelt
Høres ut som at du har en plan ja :) bra det!

Facinerende hvor ulik ungene er. Mener du og hadde nevnt at lille U gjerne kunne sitte med bøker og kose seg.
Mi spiser de heller. :p og har absolutt aldri tid til å stå stille. Begynte å klatre før hun kunne reise seg selv. Nå løper hun og blir skikkelig sinna om hun ikke får gå enkelte steder.
Han har pepper i baken nå.
Er halvveis opp trappen bare vi snur oss et lite øyeblikk.
Men ja han virker som han er en gutt som liker å bruke hodet

Back
Topp